Shoeby, Intratuin en Flying Tiger winnen folderprijzen
- 19 jun 2018 @ 00:00
- Redactie Media
Shoeby uitgeroepen tot winnaar van de Folder Vakprijs 2018. De Runner Up Prijs 2018 (voor veelbelovende folderinitiatieven) ging naar Flying Tiger, de oeuvreprijs naar Intratuin.
De prijzen zijn uitgereikt tijdens het BBR-congres over brievenbusreclame in Amsterdam, waar MarketingTribune uitgebreid verslag van heeft gedaan.
Juryvoorzitter Charles Borremans, directielid van Goud Uberconnected: ‘De winnaar van de Folder Vakprijs 2018 heeft zich in 37 jaar opgewerkt en staande weten te houden in de Nederlandse markt, die zich in de afgelopen decennia heeft gekenmerkt door de opkomst van grote internationaal opererende ketens, met een hoge omloopsnelheid van het assortiment en grote marketingcommunicatiebudgetten. Wat op 70 vierkante meter in 1981 begon, is inmiddels uitgegroeid tot ongeveer 230 winkels en een eigen webshop. Er volgden nominaties en prijzen voor beste winkelketen en webshop van Nederland en nu dus bekroning voor de folder, die eigenzinnig, smaakvol en modisch is. De folder van Shoeby is een eigen creatie, die twee keer per jaar wordt verspreid, zowel via huis-aan-huis verspreiding, alsook als Direct Mail, naar klanten die in de uitgebreide database aan bepaalde kenmerken voldoen.’
Het BBR-congres beleefde haar 22e editie en richt zich op ongeadresseerd reclamedrukwerk in een online tijdperk. Er kwamen bijna 200 congresgangers op af. Daaronder vertegenwoordigers van (landelijke) winkelketens, retailmerken, drukkers, verspreiders, mediabureaus en andere professionals. Dit jaar stond het congres, mede door de JA/JA sticker actie van de Gemeente Amsterdam, in het teken van alternatieven om de consument te bereiken.
Op de foto (v.l.n.r.): de winnaars Esther Rodenburg (Intratuin, Oeuvreprijs, links) en Mieke van Deursen (Shoeby, Folder Vakprijs), geflankeerd door juryvoorzitter Charles Borremans. Foto: Giuseppe Toppers (Danto).
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Tv-reclames 2023: bestedingen lineaire tv dalen, bestedingen...
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- Schermtijd februari vrijwel gelijk gebleven
- Marketeer, omarm de feministische agenda in reclame!
- Brandreview non-alcoholische drankjes: kenniswebinar op 19...
- NMO publiceert Mediatrends 2023
Laatste Nieuws
- NMO publiceert Mediatrends 202319-03-2024
- Tv-reclames 2023: bestedingen... 12-03-2024
- Brandreview non-alcoholische... 12-03-2024
- Schermtijd februari vrijwel gelijk... 08-03-2024
- Quest viert 20-jarig bestaan met... 01-03-2024
- Week Zonder Vlees & Zuivel lanceert... 29-02-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing