Shoeby, Intratuin en Flying Tiger winnen folderprijzen
- 19 jun 2018 @ 00:00
- Redactie Media
Shoeby uitgeroepen tot winnaar van de Folder Vakprijs 2018. De Runner Up Prijs 2018 (voor veelbelovende folderinitiatieven) ging naar Flying Tiger, de oeuvreprijs naar Intratuin.
De prijzen zijn uitgereikt tijdens het BBR-congres over brievenbusreclame in Amsterdam, waar MarketingTribune uitgebreid verslag van heeft gedaan.
Juryvoorzitter Charles Borremans, directielid van Goud Uberconnected: ‘De winnaar van de Folder Vakprijs 2018 heeft zich in 37 jaar opgewerkt en staande weten te houden in de Nederlandse markt, die zich in de afgelopen decennia heeft gekenmerkt door de opkomst van grote internationaal opererende ketens, met een hoge omloopsnelheid van het assortiment en grote marketingcommunicatiebudgetten. Wat op 70 vierkante meter in 1981 begon, is inmiddels uitgegroeid tot ongeveer 230 winkels en een eigen webshop. Er volgden nominaties en prijzen voor beste winkelketen en webshop van Nederland en nu dus bekroning voor de folder, die eigenzinnig, smaakvol en modisch is. De folder van Shoeby is een eigen creatie, die twee keer per jaar wordt verspreid, zowel via huis-aan-huis verspreiding, alsook als Direct Mail, naar klanten die in de uitgebreide database aan bepaalde kenmerken voldoen.’
Het BBR-congres beleefde haar 22e editie en richt zich op ongeadresseerd reclamedrukwerk in een online tijdperk. Er kwamen bijna 200 congresgangers op af. Daaronder vertegenwoordigers van (landelijke) winkelketens, retailmerken, drukkers, verspreiders, mediabureaus en andere professionals. Dit jaar stond het congres, mede door de JA/JA sticker actie van de Gemeente Amsterdam, in het teken van alternatieven om de consument te bereiken.
Op de foto (v.l.n.r.): de winnaars Esther Rodenburg (Intratuin, Oeuvreprijs, links) en Mieke van Deursen (Shoeby, Folder Vakprijs), geflankeerd door juryvoorzitter Charles Borremans. Foto: Giuseppe Toppers (Danto).
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- KPN en S10 starten campagne tegen online buitensluiten Kom...
- De Telegraaf bereikt zakelijke topbeslissers
- Ook Prime Video brengt Premier League naar Nederland
- [column] GenZ en de power van Cutenessmarketing
- Donald Duck blijft populairste mediamerk onder kinderen
- FD zet roze kleur centraal in nieuwe campagne
Laatste Nieuws
- Nederlandse media lanceren... 18-09-2025
- FD zet roze kleur centraal in nieuwe... 15-09-2025
- KPN en S10 starten campagne tegen... 12-09-2025
- Donald Duck blijft populairste... 11-09-2025
- Ook Prime Video brengt Premier... 10-09-2025
- De Telegraaf bereikt zakelijke... 08-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes