Shoeby, Intratuin en Flying Tiger winnen folderprijzen

  • Media
  • 19 jun 2018 @ 00:00
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • PrintReclameAwardsPromotie

Shoeby uitgeroepen tot winnaar van de Folder Vakprijs 2018. De Runner Up Prijs 2018 (voor veelbelovende folderinitiatieven) ging naar Flying Tiger, de oeuvreprijs naar Intratuin.

De prijzen zijn uitgereikt tijdens het BBR-congres over brievenbusreclame in Amsterdam, waar MarketingTribune uitgebreid verslag van heeft gedaan.

Juryvoorzitter Charles Borremans, directielid van Goud Uberconnected: ‘De winnaar van de Folder Vakprijs 2018 heeft zich in 37 jaar opgewerkt en staande weten te houden in de Nederlandse markt, die zich in de afgelopen decennia heeft gekenmerkt door de opkomst van grote internationaal opererende ketens, met een hoge omloopsnelheid van het assortiment en grote marketingcommunicatiebudgetten. Wat op 70 vierkante meter in 1981 begon, is inmiddels uitgegroeid tot ongeveer 230 winkels en een eigen webshop. Er volgden nominaties en prijzen voor beste winkelketen en webshop van Nederland en nu dus bekroning voor de folder, die eigenzinnig, smaakvol en modisch is. De folder van Shoeby is een eigen creatie, die twee keer per jaar wordt verspreid, zowel via huis-aan-huis verspreiding, alsook als Direct Mail, naar klanten die in de uitgebreide database aan bepaalde kenmerken voldoen.’

Het BBR-congres beleefde haar 22e editie en richt zich op ongeadresseerd reclamedrukwerk in een online tijdperk. Er kwamen bijna 200 congresgangers op af. Daaronder vertegenwoordigers van (landelijke) winkelketens, retailmerken, drukkers, verspreiders, mediabureaus en andere professionals. Dit jaar stond het congres, mede door de JA/JA sticker actie van de Gemeente Amsterdam, in het teken van alternatieven om de consument te bereiken.

Op de foto (v.l.n.r.): de winnaars Esther Rodenburg (Intratuin, Oeuvreprijs, links) en Mieke van Deursen (Shoeby, Folder Vakprijs), geflankeerd door juryvoorzitter Charles Borremans. Foto: Giuseppe Toppers (Danto).

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken