Diederik Breijer weg bij IPG Mediabrands
- Media
- 4 apr 2019 @ 09:53
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - StrategieMediabureauPersonalia
- 4 apr 2019 @ 09:53
- Jeroen Mirck
Diederik Breijer stapt op als CEO van IPG Mediabrands. Hij vindt het tijd voor een nieuwe uitdaging. Breijer vertrekt per eind juni.
Breijer is sinds 2001 verbonden aan IPG. Hij is in 2011 als CEO gaan bouwen aan IPG Mediabrands Benelux, de holding company van onder meer UM, Initiative, Yune, Reprise en Magna.
‘Ik heb bedrijven mogen overnemen, de mooiste pitches en industrie-prijzen mogen winnen en met de meest fantastische collega’s en klanten wereldwijd mogen samenwerken', zo blikt Breijer terug. 'IPG Mediabrands Benelux is de afgelopen vijf jaar verviervoudigd qua omzet, heeft ruim 600 man in dienst, die werkzaam zijn binnen toonaangevende bureaus en biedt een geweldig pakket aan services. Ik heb kortom alles kunnen en mogen doen om IPG Mediabrands te bouwen tot de leidende groep die het nu in zowel Nederland als België is. Dat was een ongelooflijke spannende, eervolle en leerzame rit en daar ben ik erg dankbaar voor.'
Tweede helft carrière
Breijer vindt het nu 'tijd geworden om de bladzijde om te slaan en te beginnen aan de tweede helft van m’n carrière op een moment dat onze industrie bezig is met een enorme transformatie'. 'Ik laat de groep financieel gezond achter in de handen van een ervaren en divers managementteam, waar ik al jaren mee samenwerk en veel vertrouwen in heb.’
Caroline Foster Kenny, CEO EMEA van IPG Mediabrands: ‘We are incredibly thankful to Diederik for the invaluable part he has played in growing IPG Mediabrands Benelux into the successful network it is today, and we wish him all the very best in what is bound to be an exciting new chapter in his career.’
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Mediahuis geeft abonnees van 9 regionale dagbladen toegang tot...
- BBC Studios leidt wereldwijd op YouTube en TikTok
- ‘Je moet de groenten van HAK hebben’ blijft ijzersterk
- Cupra en Audio Obscura onthullen 'Behind The Pulse'
- NDP Nieuwsmedia stelt bescherming tegen Big Tech voor
- HBO Max personaliseert sportreclame
Laatste Nieuws
- HBO Max personaliseert sportreclame11-07-2025
- OMS voegt SoundCloud en Sonos Radio... 11-07-2025
- VMN media neemt Elba\Rec over voor... 10-07-2025
- NDP Nieuwsmedia stelt bescherming... 09-07-2025
- Cupra en Audio Obscura onthullen... 08-07-2025
- Mediahuis geeft abonnees van 9... 04-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers