JCDecaux veilt netwerk voor Rode Kruis
- Media
- 7 apr 2020 @ 11:52
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Outdoor
- 7 apr 2020 @ 11:52
- Sjaak Hoogkamer
Aanstaande donderdag 9 april om 15:30 uur organiseert JCDecaux een veiling voor twee grote nationale netwerken. De opbrengst van deze veiling gaat naar het Rode Kruis.
Buitenreclame exploitant JCDecaux introduceert de Buitenreclame-veiling van het jaar.
Veilingmeester Bart de Vries neemt de leiding en de veiling wordt onder toezicht gehouden van notaris Martijn Le Coultre.
Twee grote nationale netwerken worden op de veiling gebracht, beide met een campagneduur van een week, voor week 17 (21 t/m 28 april) en 18 (28 april t/m 5 mei). Het gaat om een analoog nationaal abrinetwerk van 2.000 vakken met een cataloguswaarde van €150.000,- en een groot digitaal Mupi-netwerk Metropole in de steden Amsterdam, Rotterdam en Den Haag met een cataloguswaarde van €75.000,-.
Anoniem bieden via Zoom
Het startbedrag van deze veiling voor beide kavels bedraagt €10.000,- en wordt per opbod geveild. Aangezien iedereen inmiddels wel gewend is aan het werken met online platform Zoom vindt de veiling via deze onlinemethode plaats. Geïnteresseerden ontvangen een unieke link naar de Zoom meeting met het bijbehorende wachtwoord om deel te nemen aan deze veiling. Microfoons en webcams van iedere deelnemer zijn uitgeschakeld, alleen veilingmeester Bart de Vries en notaris Martijn Le Coultre kunnen zich zichtbaar maken of beginnen met spreken.
Het bieden in de meeting gaat anoniem. Alleen de host en de notaris kunnen de bedragen die geboden worden zien in de chat. Deelnemers zien dus niet van elkaar welke bedragen geboden worden. De Vries zal telkens het hoogst geboden bedrag benoemen, alleen bedragen met een verhoging van minimaal €1.000 euro worden geaccepteerd als nieuw bod. De laatste (en dus hoogste) bieder heeft uiteraard gewonnen.
Geïnteresseerde bedrijven kunnen zich vanaf vandaag aanmelden via Marketing_nl@jcdecaux.com.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- [column] Top 5-TikTok-trends: experts van likmevestje, lekker...
- CMO Dennis van den Berg (Talpa): Onze marketingstrategie is...
- Onderzoek: mediamerk van invloed op perceptie adverterend merk
- BNR keert terug naar eigen studio
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- Top-100 Adverteerders 2023: Radio en... 28-03-2024
- CMO Dennis van den Berg (Talpa):... 26-03-2024
- TikTok lanceert Jeugdraad 26-03-2024
- Onderzoek: mediamerk van invloed op... 22-03-2024
- BNR keert terug naar eigen studio22-03-2024
- Procter leidt nieuwe Top-100... 20-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing