BlowUP media lanceert The Emerald
- Media
- 26 nov 2021 @ 11:27
- Link
- 
  
 Sjaak Hoogkamer
 redacteur
 MarketingTribune
- Geen tag
- 26 nov 2021 @ 11:27
- Sjaak Hoogkamer
BlowUP media lanceert in Utrecht, Hoog Catharijne een nieuwe vorm van ledscherm. The Emerald is een grootformaat vierzijdig scherm van bijna 60 m2 dat vanuit het plafond in het shoppingcenter naar beneden komt.
Ernst Vos, CCO BlowUP media Group: ‘Het vierzijdige scherm is geschikt voor multi-product of multi-feature advertising. Merken kunnen op ieder display een ander product, model, kleur of andere variatie tonen. Door het gebruik van een consistent ontwerp, branding op alle schermen en 360˚ bewegende grafische elementen rondom komen merkcampagnes op dit scherm het best tot z'n recht. De zes elementen zorgen met ambient of video effect voor extra aandacht van passanten
.
Hoog Catharijne is met ruim 30 miljoen bezoekers per jaar het drukste winkelcentrum - en is na Schiphol de drukste retailhub van Nederland.
Samsung, met een winkel gevestigd in het gebouw, is als launching partner één van de eerste aanwezige merken op het scherm. Kunstenaar Joseph Klibansky exposeert met een kunstwerk op het digitale Out of Home object, ter ere van de lancering.
- 
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Pink Ribbon benadrukt de kracht van... 28-10-2025
- Vandaag Inside en Krabbé winnen... 17-10-2025
- Charelle Akihary over de digitale... 16-10-2025
- DPG Media wil ‘nieuwskloof’ dichten14-10-2025
- Mediabedrijven vrezen forse klap... 13-10-2025
- Onderzoek PepsiCo bevestigt... 10-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025




