BlowUP media lanceert The Emerald

BlowUP media lanceert The Emerald
  • Media
  • 26 nov 2021 @ 11:27
  • 15971 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

BlowUP media lanceert in Utrecht, Hoog Catharijne een nieuwe vorm van ledscherm. The Emerald is een grootformaat vierzijdig scherm van bijna 60 m2 dat vanuit het plafond in het shoppingcenter naar beneden komt.

Ernst Vos, CCO BlowUP media Group: ‘Het vierzijdige scherm is geschikt voor multi-product of multi-feature advertising. Merken kunnen op ieder display een ander product, model, kleur of andere variatie tonen. Door het gebruik van een consistent ontwerp, branding op alle schermen en 360˚ bewegende grafische elementen rondom komen merkcampagnes op dit scherm het best tot z'n recht. De zes elementen zorgen met ambient of video effect voor extra aandacht van passanten

.

Hoog Catharijne is met ruim 30 miljoen bezoekers per jaar het drukste winkelcentrum - en is na Schiphol de drukste retailhub van Nederland.

Samsung, met een winkel gevestigd in het gebouw, is als launching partner één van de eerste aanwezige merken op het scherm. Kunstenaar Joseph Klibansky exposeert met een kunstwerk op het digitale Out of Home object, ter ere van de lancering.

 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken