Nieuwe hoofdredacteur Expovisie en Conference Matters
- Media
- 26 jan 2023 @ 10:01
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 26 jan 2023 @ 10:01
- Michiel van Zaane
Hoofdredacteur Jeroen Mirck van Expovisie en Conference Matters gooit het roer om: hij verruilt zijn hoofdredacteurschap voor een baan als politiek-bestuurlijk communicatieadviseur. Mirck wordt opgevolgd door Edwin Nunnink.
Nunnink is een vertrouwd gezicht, want hij was de afgelopen twee decennia hoofdredacteur bij de vorige eigenaar van beide titels Het Portaal Uitgevers. Na een overname werden Expovisie en Conference Matters op 1 mei 2022 eigendom van de nieuw opgerichte uitgeverij Zynchrone Media. Mirck startte daar als hoofdredacteur, maar kiest ervoor om het bedrijf te verlaten.
Succesvolle herstart
‘Ik ben dol op de wereld van beurzen, congressen en evenementen, maar heb ook altijd een bovengemiddelde interesse gehad voor politieke communicatie’, zegt Mirck. ‘Bovendien was ik op zoek naar een betere werk-privébalans. Per 1 februari word ik communicatieadviseur bij Gemeente Beverwijk, waar ik me beroepsmatig ga communiceren over grootstedelijke thema’s in de regio waar ik zelf woon.’
‘Ik ben zeer onder de indruk van de succesvolle herstart van Expovisie en Conference Matters in een periode waarin de live-communicatiesector na twee jaar stilstand weer op gang moest komen’, aldus Edwin Nunnink.
Ambities reiken ver
‘De ambities van Zynchrone Media reiken echter verder. Live-communicatie verdient als essentiële marketing- en communicatie-tool een hoogwaardig platform als kenniscentrum en intermediair. Wij creëren een platform dat marketeers en organisers journalistieke content biedt over ontwikkelingen op het gebied van live-communicatie, nu en in de toekomst, en waar ze tools vinden om het medium optimaal in te zetten. Dat geldt voor het hele brede spectrum van zakelijke evenementen, beurzen, congressen en festivals, waarbij we gebruik maken van alle relevante media.’
Foto: Edwin Nunnink.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- KPN en S10 starten campagne tegen online buitensluiten Kom...
- De Telegraaf bereikt zakelijke topbeslissers
- Ook Prime Video brengt Premier League naar Nederland
- [column] GenZ en de power van Cutenessmarketing
- Donald Duck blijft populairste mediamerk onder kinderen
- FD zet roze kleur centraal in nieuwe campagne
Laatste Nieuws
- Nederlandse media lanceren... 18-09-2025
- FD zet roze kleur centraal in nieuwe... 15-09-2025
- KPN en S10 starten campagne tegen... 12-09-2025
- Donald Duck blijft populairste... 11-09-2025
- Ook Prime Video brengt Premier... 10-09-2025
- De Telegraaf bereikt zakelijke... 08-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes