BRO Next uitgebreid met trams en bussen

- Media
- 28 aug 2024 @ 15:22
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 28 aug 2024 @ 15:22
- Michiel van Zaane
In maart 2024 werd het buitenreclame bereiksonderzoek BRO Next gelanceerd. Het onderzoek is nu uitgebreid met onder meer trams, bussen en diverse andere media.
Het BRO Next biedt OOH exploitanten, adverteerders en mediabureaus inzicht in het bereik van de reclameobjecten van de deelnemende exploitanten. In de nieuwe versie zijn Albert Heijn Retail Media Services, Centercom, Clear Channel, Global en JCDecaux en de objecten van Hillenaar Outdoor en Ocean Outdoor toegevoegd. Ook zijn de bussen van OV Media en de trams van JCDecaux toegevoegd. Verder is de hoeveelheid objecten van exploitanten die al meededen aan het onderzoek uitgebreid.
Ook is het model verder verfijnd. Dat kleine verschuivingen in vergeleken met eerder gepubliceerde uitkomsten geven.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Amsterdamser wordt het niet bij Het... 12-05-2025
- NMO Online breidt fors uit met titels08-05-2025
- Arjan Pomper vertrekt al weer bij... 07-05-2025
- Neople lanceert AI-platform voor... 02-05-2025
- Waslijnactie BOAS kaart... 30-04-2025
- KPN viert 10e Louis-campagne met... 28-04-2025
MarketingTribune Events
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management