BRO Next uitgebreid met trams en bussen

BRO Next uitgebreid met trams en bussen
  • Media
  • 28 aug 2024 @ 15:22
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

In maart 2024 werd het buitenreclame bereiksonderzoek BRO Next gelanceerd. Het onderzoek is nu uitgebreid met onder meer trams, bussen en diverse andere media.

Het BRO Next biedt OOH exploitanten, adverteerders en mediabureaus inzicht in het bereik van de reclameobjecten van de deelnemende exploitanten. In de nieuwe versie zijn Albert Heijn Retail Media Services, Centercom, Clear Channel, Global en JCDecaux en de objecten van Hillenaar Outdoor en Ocean Outdoor toegevoegd. Ook zijn de bussen van OV Media en de trams van JCDecaux toegevoegd. Verder is de hoeveelheid objecten van exploitanten die al meededen aan het onderzoek uitgebreid.

Ook is het model verder verfijnd. Dat kleine verschuivingen in vergeleken met eerder gepubliceerde uitkomsten geven.

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken