[online start up] Joopp: ‘In seconden naar een responsive website’
- Online
- 16 feb 2015 @ 00:15
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Website
- 16 feb 2015 @ 00:15
- Nanny Kuilboer
Mik Nijhuis, mede-oprichter van Joopp, pitchte zijn start up tijdens het M-Commerce Event in Amsterdam. Hij helpt ZZP’ers en het MKB binnen luttele seconden aan een responsive website. Dat blijkt hard nodig uit onderzoek: in de VS is 20% van deze groep niet vindbaar online.
Inmiddels werkt Joopp al voor Werkspot.nl en helpt zo 8.000 klussers aan een responsive website. Werkspot verkoopt de sites onder hun eigen naam aan hun klanten. Joopp ontvangt een vast bedrag per klant van Werkspot per maand.
De start up is inmiddels ook in gesprek met onder meer ING en KPN. Het team achter Joopp bestaat uit twee man, aangevuld met freelancers.
De content van de websites wordt up to date gehouden door Joopp. Gebruikers kunnen de site aanpassen door de content bij de bron aan te passen. Wanneer de gebruiker bijvoorbeeld zijn telefoonnummer of openingstijden op Facebook aanpast, dan update de site ook. Het is de bedoeling dat binnen niet al te lange tijd aanpassingen direct op de site gedaan kunnen worden door de klant zelf. Dit betekent dat wanneer de klant zijn site bezoekt hij direct teksten en plaatjes op de site kan aanpassen.
Joopp werkt volgens de laatste seo-standaarden waardoor de vindbaarheid ‘top’ is, aldus Nijhuis.
Ook met je online start up in deze rubriek? Mail dan naar online@marketingtribune.nl t.a.v. Nanny.
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- AH wint Greatest TikTok tijdens Ad Awards
- Hoe Moneybird emotie boven product kiest in nieuwe campagne...
- Just speelt in op jongerencultuur met campagne ‘moetje of wilje’
- Waarom e-mailmarketing nog steeds de basis is van digitale...
- Inter Milan introduceert digitaal loyaliteitsplatform Interista
- [column] Marketingfacts Focus #10
Laatste Nieuws
- Petersen presenteert boek... 20-11-2025
- MondoMarketing bekroond tot beste... 19-11-2025
- AH wint Greatest TikTok tijdens Ad... 19-11-2025
- Identity Games kiest voor speelse... 18-11-2025
- [onderzoek] Ruim helft jongeren... 17-11-2025
- Hoe Moneybird emotie boven product... 17-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

