Programmatic Awards volledig digitaal

  • Online
  • 30 apr 2020 @ 08:24
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • AwardsDigitaal

Branchevereniging IAB Nederland maakt vandaag bekend dat de uitreiking van de vierde editie van de Programmatic Awards wordt omgezet naar 'het nieuwe digitale normaal'.

Ook haalt de organisatie financiële drempels weg: drie (gratis) cases en talenten in de acht verschillende categorieën kunnen tot vrijdag 5 juni op programmaticawards.com worden aangemeld.

Wendy Pouw, directeur van IAB Nederland, zegt: 'Het coronavirus houdt de gehele wereld in de greep. Ook onze industrie staat voor een opgave van enorme omvang. Maar er is ook veel om trots op te zijn. En juist dat, trots zijn op en het vieren van ons vak, is waar de uitreiking van de Programmatic Awards voor staat. Dat is ook de reden dat we ervoor kiezen om het feest gewoon door te laten gaan. We maken van de nood een deugd en grijpen deze situatie aan om de prijs digitaal vorm te geven.'

De precieze vorm van de digitale Programmatic Awards zal op een later tijdstip bekend worden gemaakt. In de tussentijd kan men tot 5 juni hier cases inzenden.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken