World Press Photo verhuist en strikt PwC
- Sponsoring
- 28 mrt 2019 @ 13:01
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - EvenementAwardsJournalistiekKunst & Cultuur
- 28 mrt 2019 @ 13:01
- Jeroen Mirck
PwC wordt partner van de World Press Photo Foundation. Rond de opening van de grote tentoonstelling in De Nieuwe Kerk en het World Press Photo Festival, allebei in april, wordt de activatie van dit partnership gestart.
World Press Photo verhuist deze maand naar het Westergasterrein. Dit moet een publiek toegankelijke plek worden voor culturele evenementen en educatie over persvrijheid. De organisatie gaat ook meer nadruk leggen op zijn Amsterdamse afkomst.
Op de nieuwe locatie komt een World Press Photo House, waar educatie een grote rol gaat spelen. Zo zijn er plannen voor een kinderclub, een winkel, foto-exposities en andere culturele activiteiten.
Publiekshuis
Het publiekshuis is mogelijk gemaakt door een gift van 1,2 miljoen euro van de Nationale Postcode Loterij, de wereldwijde sponsor van de prestigieuze fotowedstrijd. PwC is een lokale partner, evenals uitgeverij Thieme Meulenhoff. Daarnaast wordt een programma ontwikkeld voor donateurs uit de hele wereld, die zelf kunnen uitmaken wat ze bijdragen.
Op 11 april worden op het terrein van de Westergasfabriek de winnaars van World Press Photo 2019 bekendgemaakt. Dat is ook direct de aftrap van een tweedaags festival. De nieuwe wereldtour van de expositie van de persfotowedstrijd begint traditiegetrouw in de Nieuwe Kerk Amsterdam, op 13 april.
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Jumbo Sports nieuwe partner Tulp... 16-09-2025
- Hera United trapt af met top... 10-09-2025
- Beko nieuwe confidence partner van... 28-08-2025
- KPN haakt in met 'Sail together'20-08-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes