World Press Photo verhuist en strikt PwC
- Sponsoring
- 28 mrt 2019 @ 13:01
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - EvenementAwardsJournalistiekKunst & Cultuur
- 28 mrt 2019 @ 13:01
- Jeroen Mirck
PwC wordt partner van de World Press Photo Foundation. Rond de opening van de grote tentoonstelling in De Nieuwe Kerk en het World Press Photo Festival, allebei in april, wordt de activatie van dit partnership gestart.
World Press Photo verhuist deze maand naar het Westergasterrein. Dit moet een publiek toegankelijke plek worden voor culturele evenementen en educatie over persvrijheid. De organisatie gaat ook meer nadruk leggen op zijn Amsterdamse afkomst.
Op de nieuwe locatie komt een World Press Photo House, waar educatie een grote rol gaat spelen. Zo zijn er plannen voor een kinderclub, een winkel, foto-exposities en andere culturele activiteiten.
Publiekshuis
Het publiekshuis is mogelijk gemaakt door een gift van 1,2 miljoen euro van de Nationale Postcode Loterij, de wereldwijde sponsor van de prestigieuze fotowedstrijd. PwC is een lokale partner, evenals uitgeverij Thieme Meulenhoff. Daarnaast wordt een programma ontwikkeld voor donateurs uit de hele wereld, die zelf kunnen uitmaken wat ze bijdragen.
Op 11 april worden op het terrein van de Westergasfabriek de winnaars van World Press Photo 2019 bekendgemaakt. Dat is ook direct de aftrap van een tweedaags festival. De nieuwe wereldtour van de expositie van de persfotowedstrijd begint traditiegetrouw in de Nieuwe Kerk Amsterdam, op 13 april.
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Audi en Revolut presenteren F1-team15-12-2025
- Unox Nieuwjaarsduik groeit... 12-12-2025
- Nieuwe deal voor Oranje:... 10-12-2025
- PSV-kersttrui maakt comeback met... 08-12-2025
- Rabobank nieuwe hoofdsponsor van... 03-12-2025
- Moët & Chandon krijgt nieuwe... 26-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

