Fleurop lanceert Longfondsboeket
- Sponsoring
- 2 apr 2020 @ 10:05
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Maatschappij
- 2 apr 2020 @ 10:05
- Sjaak Hoogkamer
In samenwerking met #Flowers4Oxygen voegt Fleurop het Longfondsboeket toe aan haar collectie. Per verkocht boeket doneert Fleurop €2,50 aan het Longfonds.
‘We zijn ontzettend blij met de steun van Fleurop,’ laat directeur Michael Rutgers van het Longfonds weten. ‘Dankzij acties als deze kunnen we in kaart brengen wat de gevolgen zijn van corona voor je longen. Essentieel, want het is nu al duidelijk dat een deel van de coronapatiënten blijvende longschade aan het virus overhoudt.’
Fleurop introduceert speciaal Longfondsboeket en doneert 2,50 euro per boeket aan Longfonds
Het Longfondsboeket kenmerkt zich door felle kleuren en is allergeenvrij, waardoor het boeket geschikt is voor mensen met gevoelige luchtwegen en hooikoorts. ‘Met dit boeket geef je niet alleen schitterende bloemen,’ vertelt Leonie van Zante, marketingspecialist van Fleurop. ‘Je maakt bovendien een groot gebaar. Een boeket dat de essentie van Fleurop, een goed gevoel bezorgen, waarmaakt. Van ieder verkocht boeket doneren wij € 2,50 aan het Longfonds. Dit gaat niet ten koste van de waarde van de bloemen.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Partnership Herbalife met... 27-03-2024
- Duitse voetbalbond ruilt vanaf 2027... 22-03-2024
- Philips stadion podium voor Philips... 22-03-2024
- FC Emmen vraagt aandacht voor... 20-03-2024
- Go Ahead-speler Kuipers en zijn... 06-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing