Liesbeth Gouda start tweede bureau: Another Destination Story
- Algemeen
- 5 nov 2019 @ 09:19
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Personalia
- 5 nov 2019 @ 09:19
- Nanny Kuilboer
Na Another Brand Story is Liesbeth Gouda nu ook oprichter van Another Destination Story: strategische branding voor de toerisme-, recreatie- en vrijetijdsbranche.
Gouda: ‘Influencers, social media, Google Adwords, PR, campagnes en acties...alle middelen worden ingezet voor zichtbaarheid. Maar wat is het unieke en authentieke verhaal van jouw bestemming, het verhaal dat je in elke vezel van je bedrijf wilt voelen en in elk middel zou moeten vertellen, het verhaal dat de paraplu is van het merk, de paraplu van alle middelen, de purpose...de purpose die bijdraagt aan een kwalitatief en duurzaam merk, die zich richt op de juiste doelgroep.’
Marketingtalent van het Jaar 2012
Gouda is al eigenaar van Another Brand Story en helpt met dat bedrijf Rotterdamse ondernemers met hun branding. Zij heeft gewerkt bij Center Parcs en haar portfolio bevat onder meer opdrachtgevers als Rotterdam Partners, Gemeente Schiedam en VVV Texel: ‘Ik zie dat er door veel organisaties heel veel wordt geïnvesteerd in middelen, maar de juiste strategie en het juiste verhaal ontbreekt. Dat was mijn reden Another Destination Story te starten.’
In 2012 werd Gouda Marketingtalent van het Jaar; zij was toen marketingmanager bij PostNL.
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

