Toyota bouwt waterstofstad
- Algemeen
- 7 jan 2020 @ 12:10
- Link
-
Redactie MarketingTribune
- Automotive
- 7 jan 2020 @ 12:10
- Redactie MarketingTribune
Toyota gaat een prototype van de stad van de toekomst bouwen op een terrein van 175 hectare aan de voet van de berg Fuji, de hoogste berg van Japan. Dit maakte Toyota bekend op de grootste mondiale techbeurs CES in Las Vegas.
De zogenoemde ‘Woven City’ wordt een volledig verbonden ecosysteem op basis van waterstof ofwel een ‘hydrogen-based society’. De stad is bedoeld als een levend laboratorium en zal als fulltime thuis dienen voor onder meer onderzoekers en wetenschappers die zich gaan bezighouden met de ontwikkeling en het testen van autonomie, robotica, persoonlijke mobiliteit, smart homes en kunstmatige intelligentie (Artificial Intelligence, AI) in een realistische leefomgeving.
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers