Toyota bouwt waterstofstad
- Algemeen
- 7 jan 2020 @ 12:10
- Link
-
Redactie MarketingTribune
- Automotive
- 7 jan 2020 @ 12:10
- Redactie MarketingTribune
Toyota gaat een prototype van de stad van de toekomst bouwen op een terrein van 175 hectare aan de voet van de berg Fuji, de hoogste berg van Japan. Dit maakte Toyota bekend op de grootste mondiale techbeurs CES in Las Vegas.
De zogenoemde ‘Woven City’ wordt een volledig verbonden ecosysteem op basis van waterstof ofwel een ‘hydrogen-based society’. De stad is bedoeld als een levend laboratorium en zal als fulltime thuis dienen voor onder meer onderzoekers en wetenschappers die zich gaan bezighouden met de ontwikkeling en het testen van autonomie, robotica, persoonlijke mobiliteit, smart homes en kunstmatige intelligentie (Artificial Intelligence, AI) in een realistische leefomgeving.
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Imo Muller van 165 Beats: 'Veel voetbalclubs zijn erin...
- DOSSIER ESG Esther Overmars Purpose is een werkwoord
- Europees Parlement stemt vóór AI-wet
- Harry Dekker krijgt Coq de Grand Honneur tijdens GVR-diner
- ACM: sluit geen energiecontract af per telefoon
- Sven Fase van VodafoneZiggo: 'AI voelt voor mij echt als een...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing