[De zomer van] Esther Brouwer: 'Raften, klimmen en canyoningen'

[De zomer van] Esther Brouwer: 'Raften, klimmen en canyoningen'
  • Algemeen
  • 5 aug 2022 @ 10:31
  • 6033 x gelezen
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • KlantenCampagnes

Esther Brouwer, managing director van Indie, viert een dubbele vakantie na een turbulent jaar. Voor nieuwe en bestaande klanten gaat het bureau nu weer met volle kracht vooruit en weet vrijwel heel Nederland precies wie er met de 'Natuurlijk wel'* campagne wordt bedoeld.

Waar ging/gaat de reis naartoe deze zomer en waarom?
'Naar Frankrijk en Kroatië. We wilden dit jaar eigenlijk een verre reis maken, maar door corona hebben we dat toch nog een jaartje uitgesteld. En gezien de situatie op Schiphol ben ik daar achteraf ook niet zo rouwig om... In Frankrijk gaan we vrienden bezoeken, maar wordt het vooral ook een actieve week met raften, klimmen en canyoningen. Daarna rijden we door naar Kroatie. Hier kom ik al van jongs af aan en hier verzamelen we ons elk jaar met de hele familie.'

Hoe is het eerste halfjaar verlopen: opvallende ontwikkelingen, personeel, nieuwe inzichten, businesswise?
'Het eerste half jaar was drukker dan verwacht. Een aantal klanten die ten tijde van corona stil waren gevallen kwamen onverwacht weer in actie. En daarnaast kwamen alle pitchaanvragen tegelijk. Alsof niet alleen mensen maar ook merken vol goede voornemens het Post Corona Tijdperk instapten.'

Hoe stil is het op de zaak in de zomer, of valt dat mee?
'Veel van onze mensen hebben kids en moeten daarom in de schoolvakantie weg. Dus het is qua aantal mensen wel rustiger dan normaal. Voor wat betreft het aantal opdrachten is dat helaas niet zo, dus het is even passen en meten om de dingen voor elkaar te krijgen.'


Wat zit er allemaal in het vat voor Indie in het tweede halfjaar?
'Heel veel leuke dingen. Waaronder een nieuwe campagne voor De Vakantiediscounter en Holland Casino. En uiteraard weer mooie dingen voor Aldi binnen de “Net zo"-campagne, het vervolg op "Natuurlijk wel".'


Wat is het laatste harde Indie nieuws dat je kan delen?
'We hebben als bureau de laatste tijd hard gewerkt aan onze eigen uitgesproken positionering. Dit begint nu zijn vruchten af te werpen, waardoor we nu ook echt merken en mensen aantrekken die goed bij ons passen en waarmee we het beste werk kunnen maken. Dit heeft recent geresulteerd in een hele leuke nieuwe klant. Helaas kan ik nog niet zeggen welke. Wel dat we er ontzettend blij mee zijn en we samen echt hele mooie dingen gaan maken. Een klant en een campagne om trots op te zijn. To be continued…'

(PvWK)

Meer info over Indie klik hier.
* Lees hier terug: Aldi Nederland geeft Natuurlijk Wel-campagne duurzaamheids-twist



Kid en hond van Esther leunen over de boeg van haar boot: 'deze foto is voor mij vakantie'

Esther Brouwer

Peter van Woensel Kooy

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken