[Boek] De marketingorganisatie van de toekomst
- B2b
- 25 nov 2016 @ 10:00
- Link
-
Redactie B2B
Redactie
MarketingTribune - MarketingPrintZakelijk
- 25 nov 2016 @ 10:00
- Redactie B2B
De ontwikkelingen in het marketingvak lijken sneller te gaan dan het licht. Duizenden commercieel verantwoordelijken worden dagelijks uitgedaagd om nieuwe trends te vertalen naar hun eigen organisatie. Reden voor Rob Beltman om zijn boek ‘De marketingorganisatie van de toekomst’ uit te geven.
De huidige ontwikkelingen roepen volgens Beltman allerlei vragen op. Welke competenties moeten we in huis halen om relevant te zijn en blijven, om de klant optimaal te bedienen en betrekken, via al die kanalen en netwerken? Welke nieuwe rollen brengt dat met zich mee? En hoe organiseren we dat nou optimaal met de mensen en middelen die we hebben, zodat de organisatie als geheel markt- en klantgericht presteert?
Cases en checklists
Er bestaan enorm veel marketingboeken met mooie theorieën en modellen, met nieuwe invalshoeken over hoe je merken en klantrelaties kunt managen. Maar er zijn vrijwel geen boeken over hoe je marketing binnen de organisatie integraal en optimaal inricht. Daarom is dit boek handig voor wie wil scoren met de marketingorganisatie van morgen!' Deze items komen onder andere aan de orde:
- Een brede, moderne benadering van de marketingfunctie: ver voorbij het klassieke MarCom;
- Over de rol en bijdrage van marketing in de organisatie van de toekomst;
- Met interviews, cases en checklists om direct aan de slag te gaan.
Rob Beltman is al meer dan vijftien jaar actief in het marketingvak, als adviseur, begeleider, docent en onderzoeker. Hij heeft inmiddels honderden organisaties begeleid bij marketingvraagstukken. Beltman is medeoprichter van H3ROES, een coöperatie van professionals uit diverse disciplines, die samenwerken om Nederland klantgerichter te maken.
Het boek is deze week verschenen bij vanduurenmedia.nl
-
Redactie B2B
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/b2b/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- De marketingtransfers van week 15, 2025
- Van buikgevoel naar breinstrategie op Nima Marketing Day 2025
- De marketingtransfers van week 16, 2025
- Stef de Reeder van ABN Amro: 'Marketing is veel meer dan...
- Martijn Kleij benoemd tot CCO van het Jaar
- Wing Cheung op Nima Marketing Day: 'Van onenightstand...
Laatste Nieuws
- Spotler neemt Lets Get Digital over30-04-2025
- Wing Cheung op Nima Marketing Day:... 30-04-2025
- Martijn Kleij benoemd tot CCO van... 29-04-2025
- Stef de Reeder van ABN Amro:... 29-04-2025
- De marketingtransfers van week 16,... 25-04-2025
- Van buikgevoel naar breinstrategie... 22-04-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management