Dirk van den Bosch versterkt leadership-team Newcraft
- B2b
- 4 jul 2018 @ 10:42
- Link
-
Redactie Online
Redactie
MarketingTribune - Personalia
- 4 jul 2018 @ 10:42
- Redactie Online
Voormalig Publicis One ceo Dirk van den Bosch is als Managing Partner toegetreden tot het leadership team van Newcraft. Met zijn ruime ervaring in de digitale wereld gaat hij meebouwen aan Newcraft en helpen de groeiambities te versnellen.
Newcraft oprichter Martijn Haanappel: ‘Newcraft zit in een hele leuke fase. We zijn relatief groot geworden met zo’n 120 digitale specialisten. De markt is vol in verandering. Gelukkig zijn we geen ‘ Powerpointbedrijf’ of mediabureau, want bedrijven hebben vandaag de dag behoefte aan digitale versnelling en concreet resultaat. Daar zijn wij goed in en we verwachten dan ook flink te kunnen doorgroeien. Dirk heeft ontzettend veel ervaring in het werken met complexe opdrachtgevers en ook internationaal gezien heeft hij zijn sporen verdiend. Ik vind het heel fijn dat Dirk ons team komt versterken om de groei te versnellen en mee te bouwen aan Newcraft.’
Van den Bosch was managing director bij Lost Boys en werd CEO van Publicis One na de integratie met Lost Boys. Hij begon zijn carrière ruim 25 jaar geleden bij Ogilvy, Wegener Direct Marketing en la ter zijn eigen bedrijf Contactive.
Van den Bosch: ‘Ik heb enorm veel zin om bij Newcraft aan de slag te gaan. Het bedrijf heeft al een enorme ontwikkeling doorgemaakt doordat ze data, creativiteit en technologie perfect weten te combineren. De expertise die hier aanwezig is, vormt samen met de resultaatgerichte en pragmatische mentaliteit enorme potentie voor groei, en is voor mij persoonlijk een ideale match.’
-
Redactie Online
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/online/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Jezelf als marketeer slim blijven uitvinden
- Thijs Gussenhoven van Heineken over het belang van VVAL voor...
- Tweede keynotespreker NMD24 bekend: Nathalie Lam van Philips
- Bestedingen digital advertising Nederland stijgen naar 3,7...
- Martijn Delahaye van Afas Software: 'Inspiratie is nutteloos...
- Beeckestijn start opleiding AI Business Professional
Laatste Nieuws
- Martien Korting van Gripp:... 25-04-2024
- Jolien Koelewijn: 'Chocomel is een... 24-04-2024
- BvA: Wees kritisch maar noem... 24-04-2024
- De 8e editie van Nima Marketing Day... 22-04-2024
- Tweede keynotespreker NMD24 bekend:... 19-04-2024
- Joris van Dijk van BoerenBed Ik klim... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing