[Campagne] Belvilla gaat je schandalig verwennen
- Bureaus
- 29 dec 2015 @ 14:46
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - CampagnesCommercialsMarketingReclame
- 29 dec 2015 @ 14:46
- Redactie Bureaus
Je wordt niet zomaar een Belvilla. Dat is het motto van de nieuwe campagne van deze exclusieve aanbieder van vakantiehuizen. Reclamebureau Woedend tekende voor strategie, concept en rtv-productie.
Je hebt vakantiehuizen, en je hebt Belvilla’s. Die zijn comfortabeler, royaler qua voorzieningen, liggen op de mooiste plekken en bieden je dus méér vakantie. Dit concept is gebaseerd op die vakantiewoningen met ambitie. Die het een eer vinden voor hun gasten te zorgen. Die mensen graag opgefrist en blij weer zien vertrekken. En ervan genieten dat ze in goede staat verkeren, fraai uitgebouwd worden, voorzien zijn van een zwembad of op een prachtige locatie liggen. Kortom: de huizen met een verhaal.
Dankzij dit idee krijgen alle Belvilla’s een ziel, en daardoor steken ze met kop en schouders uit boven gewone vakantiehuizen. We vlechten zorgzaamheid, trots, kwaliteit en zekerheid in de communicatie rond Belvilla. Als je huurt bij Belvilla krijg je niet alleen maar een dak boven je hoofd, maar vooral een huis dat erop gebrand is je de vakantie van je leven te bezorgen.
Credits
Bureau: Woedend!
Opdrachtgever: Belvilla
Verantwoordelijk bij klant: Eylard Wurpel, Nicole van Dorst, Esther Gorlee
Productiemaatschappij: In Case of Fire
Regie: Colin Huijser
Editor: Oscar Marmelstein (The Ambassadors)
Postproductie: Hans Loosman (The Sandman)
Geluidsstudio: Wave
Sounddesign: Randall Macdonald
Muziek: Café De Flor (Charles Schlacter)
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Kruidvat houdt het nuchter met nieuwe gezondheidscampagne
- [column] De toekomst van strategie
- Vodafone verlengt levensduur smartphones met gratis...
- Bruna test AI-commercial en -billboard en consument lijkt geen...
- Souf en Hugo van de Vriendenloterij door DDB Amsterdam overall...
- Initiative en Yune winnen geïntegreerde pitch voor Makro
Laatste Nieuws
- Tatoma start Agency Circle: AI als... 27-10-2025
- Vodafone verlengt levensduur... 24-10-2025
- Huisdieren geven levensles in nieuwe... 23-10-2025
- Jumbo blaast nieuwe... 23-10-2025
- Kruidvat houdt het nuchter met... 20-10-2025
- Leer emoties herkennen als... 17-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

