[Campagne] Belvilla gaat je schandalig verwennen

[Campagne] Belvilla gaat je schandalig verwennen
  • Bureaus
  • 29 dec 2015 @ 14:46
  • 10841 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • CampagnesCommercialsMarketingReclame

Je wordt niet zomaar een Belvilla. Dat is het motto van de nieuwe campagne van deze exclusieve aanbieder van vakantiehuizen. Reclamebureau Woedend tekende voor strategie, concept en rtv-productie.

Je hebt vakantiehuizen, en je hebt Belvilla’s. Die zijn comfortabeler, royaler qua voorzieningen, liggen op de mooiste plekken en bieden je dus méér vakantie. Dit concept is gebaseerd op die vakantiewoningen met ambitie. Die het een eer vinden voor hun gasten te zorgen. Die mensen graag opgefrist en blij weer zien vertrekken. En ervan genieten dat ze in goede staat verkeren, fraai uitgebouwd worden, voorzien zijn van een zwembad of op een prachtige locatie liggen. Kortom: de huizen met een verhaal.

Dankzij dit idee krijgen alle Belvilla’s een ziel, en daardoor steken ze met kop en schouders uit boven gewone vakantiehuizen. We vlechten zorgzaamheid, trots, kwaliteit en zekerheid in de communicatie rond Belvilla. Als je huurt bij Belvilla krijg je niet alleen maar een dak boven je hoofd, maar vooral een huis dat erop gebrand is je de vakantie van je leven te bezorgen.

Credits

Bureau: Woedend!
Opdrachtgever: Belvilla
Verantwoordelijk bij klant: Eylard Wurpel, Nicole van Dorst, Esther Gorlee
Productiemaatschappij: In Case of Fire
Regie: Colin Huijser
Editor: Oscar Marmelstein (The Ambassadors)
Postproductie: Hans Loosman (The Sandman)
Geluidsstudio: Wave
Sounddesign: Randall Macdonald
Muziek: Café De Flor (Charles Schlacter) 



Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken