[Campagne] Belvilla gaat je schandalig verwennen
- Bureaus
- 29 dec 2015 @ 14:46
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - CampagnesCommercialsMarketingReclame
- 29 dec 2015 @ 14:46
- Redactie Bureaus
Je wordt niet zomaar een Belvilla. Dat is het motto van de nieuwe campagne van deze exclusieve aanbieder van vakantiehuizen. Reclamebureau Woedend tekende voor strategie, concept en rtv-productie.
Je hebt vakantiehuizen, en je hebt Belvilla’s. Die zijn comfortabeler, royaler qua voorzieningen, liggen op de mooiste plekken en bieden je dus méér vakantie. Dit concept is gebaseerd op die vakantiewoningen met ambitie. Die het een eer vinden voor hun gasten te zorgen. Die mensen graag opgefrist en blij weer zien vertrekken. En ervan genieten dat ze in goede staat verkeren, fraai uitgebouwd worden, voorzien zijn van een zwembad of op een prachtige locatie liggen. Kortom: de huizen met een verhaal.
Dankzij dit idee krijgen alle Belvilla’s een ziel, en daardoor steken ze met kop en schouders uit boven gewone vakantiehuizen. We vlechten zorgzaamheid, trots, kwaliteit en zekerheid in de communicatie rond Belvilla. Als je huurt bij Belvilla krijg je niet alleen maar een dak boven je hoofd, maar vooral een huis dat erop gebrand is je de vakantie van je leven te bezorgen.
Credits
Bureau: Woedend!
Opdrachtgever: Belvilla
Verantwoordelijk bij klant: Eylard Wurpel, Nicole van Dorst, Esther Gorlee
Productiemaatschappij: In Case of Fire
Regie: Colin Huijser
Editor: Oscar Marmelstein (The Ambassadors)
Postproductie: Hans Loosman (The Sandman)
Geluidsstudio: Wave
Sounddesign: Randall Macdonald
Muziek: Café De Flor (Charles Schlacter)
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone kiest Indie voor 'Oh yeah'-campagne
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
Laatste Nieuws
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin... 04-07-2025
- Kruidvat kiest Ace voor social... 04-07-2025
- MediaMarkt kiest Serviceplan als... 03-07-2025
- Candid in financieel zwaar weer -... 02-07-2025
- Reclamecampagne vol droge humor te... 01-07-2025
- ASN Bank trapt rebranding af met... 01-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers