Stop Kinderarbeid legt communicatie bij Glasnost
- Bureaus
- 2 dec 2015 @ 10:09
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - PRCommunicatieMaatschappijMVO
- 2 dec 2015 @ 10:09
- Redactie Bureaus
Glasnost gaat de komende twee jaar de communicatie, PR en activaties uitvoeren voor de coalitie Stop Kinderarbeid. Het PR-bureau is reeds gestart met de campagne 'Goud in Handen', die geheel in het teken staat van ruim een miljoen kinderen die dagelijks moeten werken in goudmijnen. Dit goud komt vervolgens terecht in onze telefoons, tablets en laptops.
Stop Kinderarbeid is een coalitie gecoördineerd door Hivos. De coalitie bestaat uit de Algemene Onderwijsbond (AOb), FNV Mondiaal, Hivos, ICCO Coöperatie en Kerk in Actie, de Landelijke India Werkgroep (LIW) en Stichting Kinderpostzegels Nederland. Stop Kinderarbeid zet zich in voor de uitbanning van álle vormen van kinderarbeid en roept burgers, bedrijven en overheden op om deel uit te maken van de oplossing. 'Omdat ieder kind recht heeft op kwalitatief, regulier onderwijs.'
Janiek Braaksma, partner bij Glasnost: 'Het geeft een erg goed gevoel om met onze dagelijkse werkzaamheden bij te dragen aan de ambitie van Stop Kinderarbeid. De politiek, het bedrijfsleven en de consument moeten weten wat er speelt binnen o.a. de goudindustrie en hun verantwoordelijkheid nemen. Alle kinderen naar school, dat is het doel.'
De huidige actiesite van Stop Kinderarbeid is www.goudinhanden.eu.
Heb jij je stem al laten horen? https://t.co/SuwLxDpknJ #stopkinderarbeid pic.twitter.com/ZuObxXPOST
— Stop Kinderarbeid (@stopchildlabour) November 23, 2015
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
- Nieuwe campagne Grand’Italia viert Italië thuis
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin innovatie vanzelfsprekend is’
Laatste Nieuws
- Den Bosch lanceert vervolg op ‘Kom... 11-07-2025
- Wereldwijde herpositionering... 11-07-2025
- [column] De enige merkwaarde die er... 10-07-2025
- Cortina viert eigenheid met nieuwe... 09-07-2025
- Mad Mojo wil merken van binnenuit... 09-07-2025
- Artis beleef je van zonsopgang tot... 09-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers