Better Places lanceert online campagne voor duurzaam reizen
- Bureaus
- 15 nov 2024 @ 12:16
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - MaatschappijCampagnes
- 15 nov 2024 @ 12:16
- Nanny Kuilboer
Reisorganisatie Better Places lanceert in samenwerking met bureau Gardeners een online campagne getiteld ‘All-exclusive’ als alternatief voor en met een knipoog naar het welbekende all-inclusive reizen.
Saskia Griep, oprichter/managing director Better Places: ‘Een reis met Better Places wordt op maat gemaakt door een lokale reisspecialist.’
De samenwerking met Gardeners startte met een merkstrategietraject waarin de merkessentie Maak het onvergetelijk en uiteindelijk ook de tagline Reizen die je bijblijven tot stand kwamen.
‘Ver weg van de massa maar toch dichtbij’
Griep vervolgt: ‘Better Places biedt geen standaardpakketten, maar vakanties die speciaal voor jou en je reisgezelschap worden gemaakt. Jouw reis, helemaal op maat. Denk aan kajakken door ongerepte rivieren in Slovenië, slapen in een luxe tent aan een Zweeds meer of wilde dieren spotten in de afgelegen bergen van Roemenië, ver weg van de massa, maar toch dichtbij. Better Places werkt samen met lokale reisspecialisten die hun land als geen ander kennen. Dit zorgt niet alleen voor een bijzondere reis, maar verkleint de ecologische voetafdruk en ondersteunt lokale gemeenschappen.’
Duurzame reisorganisatie
Better Places is een duurzame reisorganisatie met een maatschappelijke missie. ‘Wij geloven dat reizen de wereld een beetje mooier kan maken en het is onze missie om de wereld een beetje mooier maken. Met onze manier van reizen leveren we een bijdrage aan armoedebestrijding en duurzame economische ontwikkeling en het beschermen van de natuur en biodiversiteit.’
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Alpaca’s stelen de show in nieuwe Allianz-campagne
- Akqa Amsterdam, TBWA\, Ace en Happiness triomferen op 59ste...
- Look-O-Look lanceert kleurrijke merkcampagne
- PwC lanceert nieuwe merkidentiteit en campagne
- Volkswagen kiest voor DC social: 'Van automerk naar love brand'
- Dr. Oetker lanceert Suprema met Chase
Laatste Nieuws
- Vinted viert tweedehands met 'New... 30-04-2025
- AI brengt James Parkinson tot leven30-04-2025
- Ici Paris XL kiest aidem agency als... 30-04-2025
- Hoofdrol voor bouwstenen in nieuwe... 30-04-2025
- Eurostar en Noma Bar verleiden... 30-04-2025
- De Hypotheker omarmt... 29-04-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management