Better Places lanceert online campagne voor duurzaam reizen
- Bureaus
- 15 nov 2024 @ 12:16
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - MaatschappijCampagnes
- 15 nov 2024 @ 12:16
- Nanny Kuilboer
Reisorganisatie Better Places lanceert in samenwerking met bureau Gardeners een online campagne getiteld ‘All-exclusive’ als alternatief voor en met een knipoog naar het welbekende all-inclusive reizen.
Saskia Griep, oprichter/managing director Better Places: ‘Een reis met Better Places wordt op maat gemaakt door een lokale reisspecialist.’
De samenwerking met Gardeners startte met een merkstrategietraject waarin de merkessentie Maak het onvergetelijk en uiteindelijk ook de tagline Reizen die je bijblijven tot stand kwamen.
‘Ver weg van de massa maar toch dichtbij’
Griep vervolgt: ‘Better Places biedt geen standaardpakketten, maar vakanties die speciaal voor jou en je reisgezelschap worden gemaakt. Jouw reis, helemaal op maat. Denk aan kajakken door ongerepte rivieren in Slovenië, slapen in een luxe tent aan een Zweeds meer of wilde dieren spotten in de afgelegen bergen van Roemenië, ver weg van de massa, maar toch dichtbij. Better Places werkt samen met lokale reisspecialisten die hun land als geen ander kennen. Dit zorgt niet alleen voor een bijzondere reis, maar verkleint de ecologische voetafdruk en ondersteunt lokale gemeenschappen.’
Duurzame reisorganisatie
Better Places is een duurzame reisorganisatie met een maatschappelijke missie. ‘Wij geloven dat reizen de wereld een beetje mooier kan maken en het is onze missie om de wereld een beetje mooier maken. Met onze manier van reizen leveren we een bijdrage aan armoedebestrijding en duurzame economische ontwikkeling en het beschermen van de natuur en biodiversiteit.’
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
- Nieuwe NIX18-campagne richt zich op ouders
Laatste Nieuws
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin... 04-07-2025
- Kruidvat kiest Ace voor social... 04-07-2025
- MediaMarkt kiest Serviceplan als... 03-07-2025
- Candid in financieel zwaar weer -... 02-07-2025
- Reclamecampagne vol droge humor te... 01-07-2025
- ASN Bank trapt rebranding af met... 01-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers