W+K maakt sprankelende Nike-campagne 'Spark Brilliance'
- Bureaus
- 7 apr 2016 @ 11:14
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - VoetbalCampagnesCommercials
- 7 apr 2016 @ 11:14
- Redactie Bureaus
Met of zonder Oranje, sportmerk Nike maakt zich op voor een hete voetbalzomer. Wieden+Kennedy Amsterdam ontwikkelde de nieuwe campagne, waarin we de jonge Blaise Matuidi verknocht zien raken aan het spelletje waar hij later zelf een topper in zal worden.
Nike gelooft dat voetbal besmettelijk is en draagt die boodschap uit in de nieuwe campagne 'Spark Brilliance'. De Franse voetballer Matuidi is inmiddels te zien in Frankrijk, maar de campagne gaat natuurlijk internationaal worden uitgerold.
David Smith en Craig Williams, creative directors van W+K Amsterdam: 'Blaise Matuidi is an infectious footballer, his style and swag, on and off the pitch, has made him a beacon of French popular culture. Just google "charo life" to feel the Blaise effect.'
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Kansspelautoriteit waarschuwt... 18-09-2025
- Dentsu Creative Amsterdam viert 20... 18-09-2025
- Ra*w en One:Nil dagen creatief... 18-09-2025
- Campagne ‘Blijf in beeld’ richt zich... 17-09-2025
- Univé lanceert zakelijke campagne... 15-09-2025
- Mooie Boules en Gardeners bundelen... 15-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes