Jägermeister verwelkomt 'noorderlingen' op carnaval

Jägermeister verwelkomt 'noorderlingen' op carnaval
  • Bureaus
  • 19 feb 2019 @ 12:01
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Social mediaContentCampagnes

Hoewel steeds meer Nederlanders van 'boven de rivieren' ook carnaval vieren, kent niet iedereen de ongeschreven regels die aan het feest verbonden zijn. Een nieuwe videocampagne van Jägermeister moet daar verandering in brengen.

Social media-bureau Dorst & Lesser tekent voor concept en productie. Steven Brunswijk, bekend van zijn deelname aan Expeditie Robinson en voorheen als Braboneger, speelt de hoofdrol in de campagne. De eerste video uit de reeks bestaat uit de drie belangrijkste carnavalregels en de overige vijf worden via de social media kanalen van Jägermeister verspreid. 

Pluimage

Kas Knikkink, brand manager bij Jägermeister Nederland, laat weten: 'Voor ons is carnaval een van de hoogtepunten van het jaar. Met deze campagne willen we dat vieren door de nadruk te leggen op de verbindende factor die carnaval steeds meer in zich heeft. Net als ons product brengt carnaval mensen van diverse pluimage bij elkaar en creëert het sfeer, gezelligheid en positiviteit in de de horeca.'



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken