Jack de Vries CEO Hill+Knowlton Strategies

Jack de Vries CEO Hill+Knowlton Strategies
  • Bureaus
  • 29 apr 2019 @ 16:29
  • 9738 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Personalia

Hill+Knowlton Strategies heeft Jack de Vries benoemd tot CEO van de Nederlandse organisatie. De Vries werkt sinds 2011 bij Hill+Knowlton als directielid en practice leader Public Affairs.

Hill+Knowlton Strategies heeft in Nederland vestigingen in Amsterdam en Den Haag. ‘Wij hebben Jack gevraagd de rol van CEO op zich te nemen in een tijd dat Hill+Knowlton zich meer als multinationale boardroom consultancy wil manifesteren. Hill+Knowlton Nederland heeft die positie van strategisch adviseur in haar eigen markt al sinds enige jaren en zal een belangrijke rol spelen bij het delen van kennis en ervaring op dit vlak binnen het internationale netwerk,' zegt Ingo Heijnen, als Senior Vice President verantwoordelijk voor de activiteiten van Hill+Knowlton in Continentaal Europa.

Filosofie

Volgens Heijnen is De Vries met zijn achtergrond en positie in de markt een exponent van de filosofie dat Hill+Knowlton de zogenoemde ‘fifth seat’ naast de andere board room consultants inneemt. 'Hij is goed gepositioneerd om onze positie bij klanten ‘als het er echt om gaat’ te blijven versterken, waarbij onder zijn leiding ook digitale en creatieve strategieën een prominentere plek in ons aanbod moeten krijgen.'  

Ook de ontwikkeling van de samenwerking met andere WPP-kantoren in Nederland is een aandachtsgebied van Hill+Knowlton Strategies onder leiding van De Vries. Naast de eerder genoemde digitale en creatieve proposities liggen ook op het vlak van data kansen om het aanbod aan klanten uit te breiden en te verdiepen.

Voordelen

‘Deze benoeming valt samen met zowel de start die wij maken in ons nieuwe gezamenlijke WPP-kantoor in Amsterdam als de versterkte internationale Hill+Knowlton strategie onder de titel One H+K, waarmee we klanten nog meer de voordelen willen laten ervaren van ons internationale aanbod en kwaliteiten,' aldus De Vries.

 

 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie
Blauw Research

Marktonderzoekbureau in Rotterdam. Marktonderzoek, zowel kwantitatief als kwalitatief onderzoek met als expertises research community's


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken