TCC bij de 18 finalisten Belgische Effie 2019
- Bureaus
- 9 sep 2019 @ 15:44
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Awards
- 9 sep 2019 @ 15:44
- Sjaak Hoogkamer
In de aanloop naar de Effie Awards die worden uitgereikt op 25 september maakt Effie Belgium zijn finalisten bekend. The Communication Company is genomineerd voor een Effie voor klant AB Inbev met de campagne We Are Belgium in de categorie consumergoods.
In totaal maken 18 cases kans op een bronzen, zilveren of gouden Effie, ongeveer evenveel als vorig jaar. De jury van de Effie Awards Belgium selecteerde tijdens de jurering op 5 september in totaal 18 cases. Dit betekent dat zowat de helft van de 34 ingeschreven cases de finale haalt.
Touchpoints
Mira De Maeyer, General Manager van Perrigo Belgium en juryvoorzitter van de Effie Awards, zegt over de inzendingen: ‘De kwaliteit van de cases lag in lijn met die van vorig jaar, al merk je meer internationalisering en daardoor wat minder creativiteit. Dat werd echter ruimschoots goedgemaakt door de grotere aandacht voor de touchpoint-strategie die we bij het inzenden hadden gevraagd. Door heel goed de kanalen waarmee je de doelgroep kan bereiken te bespelen, kun je in België echt het verschil maken.’
Interactie
Op 25 september 2019 maakt de jury in Brussel het resultaat van haar beraadslagingen bekend en reikt ze de Bronze, Silver en Gold Awards uit aan de meest succesvolle marketingcommunicatiecases met een bewezen impact. Ook dit jaar start het evenement met het Effie Effectiveness Forum waar de finalisten hun case in tien minuten toelichten. Nieuw dit jaar is dat de toeschouwers vragen kunnen stellen aan diegenen die de case presenteren zodat er interactie ontstaat en meer learnings kunnen worden gedeeld.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Kruidvat houdt het nuchter met nieuwe gezondheidscampagne
- [column] De toekomst van strategie
- Souf en Hugo van de Vriendenloterij door DDB Amsterdam overall...
- Bruna test AI-commercial en -billboard en consument lijkt geen...
- Auping lanceert campagne rond ultiem slaapcomfort
- Initiative en Yune winnen geïntegreerde pitch voor Makro
Laatste Nieuws
- Vodafone verlengt levensduur... 24-10-2025
- Huisdieren geven levensles in nieuwe... 23-10-2025
- Jumbo blaast nieuwe... 23-10-2025
- Kruidvat houdt het nuchter met... 20-10-2025
- Leer emoties herkennen als... 17-10-2025
- Bruna test AI-commercial en... 16-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes

