WeTransfer wederom partner van Adnight
- Bureaus
- 16 sep 2019 @ 10:23
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Kennissessie
- 16 sep 2019 @ 10:23
- Sjaak Hoogkamer
Voor de editie van Adnight 2019 op 4 oktober aanstaande is WeTransfer wederom partner, zowel bij de opening van het event als bij de afsluiting in Paradiso in Amsterdam. Vorig jaar trok Adnight 5200 bezoekers.
Adnight is het jaarlijkse creatieve en feestelijke rondje langs meer dan 50 bureaus in Amsterdam die hun deuren openzetten voor iedereen die meer wil weten van het creatieve proces. De deelnemende bureaus stellen zelf hun programma samen en geven honderden workshops, seminars, lezingen en tours. Het publiek bestaat uit marketeers, creatieve professionals, mediamensen en studenten.
Adnight start op vrijdag 4 oktober om 18.00 in Soho House in Amsterdam. Vandaaruit kan iedereen zelf een route samenstellen en de bureaus bezoeken waarvan men graag meer wil weten. Het event duurt tot 23.00 uur en sluit daarna af met een heuse afteraprty in Paradisoc in Amsterdam. Meer informatie en tickets zijn te verkijgen via: www.adnight.nl
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Volkswagen en TeamNL lanceren campagne ‘Hey, is dat niet?!’
- Centraal Beheer start campagne om bewustzijn over pensioen te...
- Wegenwacht richt pijlen op jongere doelgroep
- VGZ zet met nieuwe campagne aan tot denken
- Nieuwe merkcampagne BPD: luisteren bouwt buurten
- Closed on Monday kiest Sheltersuit na pitchtraject
Laatste Nieuws
- ANWB Private Lease en Marktplaats... 21-11-2025
- Van Geloven kiest Joe Public als... 21-11-2025
- OK Creative Agency lanceert... 21-11-2025
- Herpositionering versterkt rol WTC... 21-11-2025
- The Social Hub kiest voor UM20-11-2025
- FMI rebrandt naar Sour Supplier19-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

