WeTransfer wederom partner van Adnight
- Bureaus
- 16 sep 2019 @ 10:23
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Kennissessie
- 16 sep 2019 @ 10:23
- Sjaak Hoogkamer
Voor de editie van Adnight 2019 op 4 oktober aanstaande is WeTransfer wederom partner, zowel bij de opening van het event als bij de afsluiting in Paradiso in Amsterdam. Vorig jaar trok Adnight 5200 bezoekers.
Adnight is het jaarlijkse creatieve en feestelijke rondje langs meer dan 50 bureaus in Amsterdam die hun deuren openzetten voor iedereen die meer wil weten van het creatieve proces. De deelnemende bureaus stellen zelf hun programma samen en geven honderden workshops, seminars, lezingen en tours. Het publiek bestaat uit marketeers, creatieve professionals, mediamensen en studenten.
Adnight start op vrijdag 4 oktober om 18.00 in Soho House in Amsterdam. Vandaaruit kan iedereen zelf een route samenstellen en de bureaus bezoeken waarvan men graag meer wil weten. Het event duurt tot 23.00 uur en sluit daarna af met een heuse afteraprty in Paradisoc in Amsterdam. Meer informatie en tickets zijn te verkijgen via: www.adnight.nl
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Albert Heijn, Praxis en Kruidvat elk... 18-03-2024
- Woedend wint Samsung Climate... 15-03-2024
- [interview] Merkexpert Van Leeuwen:... 15-03-2024
- De marketingtransfers van week 11,... 15-03-2024
- Knorr zet groenten bovenaan in-game... 15-03-2024
- ING-campagne rond en in Schiphol... 15-03-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing