WeTransfer wederom partner van Adnight
- Bureaus
- 16 sep 2019 @ 10:23
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Kennissessie
- 16 sep 2019 @ 10:23
- Sjaak Hoogkamer
Voor de editie van Adnight 2019 op 4 oktober aanstaande is WeTransfer wederom partner, zowel bij de opening van het event als bij de afsluiting in Paradiso in Amsterdam. Vorig jaar trok Adnight 5200 bezoekers.
Adnight is het jaarlijkse creatieve en feestelijke rondje langs meer dan 50 bureaus in Amsterdam die hun deuren openzetten voor iedereen die meer wil weten van het creatieve proces. De deelnemende bureaus stellen zelf hun programma samen en geven honderden workshops, seminars, lezingen en tours. Het publiek bestaat uit marketeers, creatieve professionals, mediamensen en studenten.
Adnight start op vrijdag 4 oktober om 18.00 in Soho House in Amsterdam. Vandaaruit kan iedereen zelf een route samenstellen en de bureaus bezoeken waarvan men graag meer wil weten. Het event duurt tot 23.00 uur en sluit daarna af met een heuse afteraprty in Paradisoc in Amsterdam. Meer informatie en tickets zijn te verkijgen via: www.adnight.nl
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Kruidvat houdt het nuchter met... 20-10-2025
- Leer emoties herkennen als... 17-10-2025
- Bruna test AI-commercial en... 16-10-2025
- Souf en Hugo van de Vriendenloterij... 16-10-2025
- Sofi: social-first bureau voor... 15-10-2025
- ‘Samen’ krijgt nieuwe lading tijdens... 14-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes