Boomerang Agency neemt Ride Creative Agency over
- Bureaus
- 6 dec 2019 @ 12:48
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Overname
- 6 dec 2019 @ 12:48
- Sjaak Hoogkamer
Boomerang Agency neemt Ride Creative Agency over. Ride groeide de afgelopen jaren uit tot specialist in video en social media content en maakte creatief werk voor onder meer Fanta, PostNL, DAS en Ziggo.
De naam Ride zal verdwijnen en een deel van de medewerkers verhuist naar het kantoor van Boomerang Agency. De overname past in de consolidatietrend die momenteel gaande is in de reclamebranche. Alexander Veltman, medeoprichter van Boomerang Agency, is blij met de komst van het bureau: ‘Wij zijn altijd op zoek specifieke expertise en goede mensen en dit was voor ons een mooie kans om Boomerang Agency verder uit te bouwen.’
(op de foto boven: Rico Verhoeven als Rocky in Samsung spotje, gemaakt door Boomerang)
Boomerang lijft Ride creative agency in
De keuze is voor managing director van Ride, Sander van de Weijer, een logische: ‘Ik ben trots op het werk dat we de afgelopen jaren hebben mogen maken voor onze klanten. Als specialist biedt het netwerk van Boomerang nieuwe mogelijkheden. De keuze voor Boomerang Agency netwerk voelt voor ons als een logische gezien het DNA, het werk dat men maakt en de mooie vaste relaties die het bedrijf heeft.’
Creatief directeur Pim de Graaff van Ride zal niet meegaan richting Boomerang Agency. Pim: ‘Voor mij is het tijd om mijn vleugels uit te slaan. Ik heb zin om mijn creatieve en strategische ervaring in te zetten bij een organisatie die verder reikt dan social media en video. Wat ik precies ga doen ga ik de komende tijd onderzoeken.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone verlengt levensduur smartphones met gratis...
- Jumbo blaast nieuwe ‘Prijzenstorm’-campagne af
- Huisdieren geven levensles in nieuwe Purina-campagne
- Tatoma start Agency Circle: AI als structurele groeimotor voor...
- Essent zet Thuisvoordeel centraal in wintercampagne
- 113 Zelfmoordpreventie start campagne rond nieuwe...
Laatste Nieuws
- Intertoys brengt De Grote... 03-11-2025
- Belastingdienst lanceert 'handige'... 03-11-2025
- NCTV wil Nederland vooruit laten... 03-11-2025
- Essent zet Thuisvoordeel centraal in... 31-10-2025
- DJI werft vakmensen met... 30-10-2025
- Elanco kiest Initiative voor... 30-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

