De Buik lanceert foodmarketingbureau

De Buik lanceert foodmarketingbureau
  • Bureaus
  • 6 dec 2019 @ 10:21
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • NieuwkomersFood

Horecaplatform De Buik lanceert een bureau speciaal gericht op bedrijven in de wereld van eten, drinken en gastvrijheid. De Buik Food Marketing Agency opereert zelfstandig naast de websites de Buik van Rotterdam en de Buik van Amsterdam.

Het bureau spreekt de missie uit om de 'food cultuur' vooruit te helpen. De Buik Food Marketing Agency heeft een 'Food Marketing Scan' ontwikkeld, met zowel een online quick scan en offline scan. Hiermee hoopt het antwoord te geven op veelgestelde vragen als: waarom slaat een product niet aan bij de chefs en hoe benaderen we ondernemers in de horeca?

Gijsbregt Brouwer, mede-oprichter van De Buik, laat weten: 'Sinds de oprichting is het onze missie geweest om de horeca en de bedrijven daarachter een podium te geven. De websites hebben ons enorm geholpen om deze missie te realiseren en om een onmisbare plek in deze wereld te claimen. Met de Buik Food Marketing Agency nemen we de volgende stap en zetten we onze ervaring, netwerk en data in om de branche vooruit te helpen.'

Ga voor meer informatie naar de website.

Beeld door Jeroen Mooijman.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken