Geen leuk kinderboek
- Bureaus
- 14 jan 2020 @ 14:10
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - CampagnesMaatschappij
- 14 jan 2020 @ 14:10
- Lucas Boon
Stichting Het Vergeten Kind lanceert voor het zevende jaar op rij een nieuwe campagne, wederom ontwikkeld door The Gardeners. Doel van de campagne, waarin een ‘pop-up kinderboek’ centraal staat, is ditmaal om het aantal hulpverleners per kind te verminderen.
Een kinderleven hoort zorgeloos en vrolijk te zijn, als een verhaal in een kinderboek. Helaas is dit in de realiteit niet altijd het geval. Veel kinderen hebben een moeilijke tijd thuis en worden noodgedwongen uit huis geplaatst. Voor hen is het leven geen leuk kinderboek.
Hun verhaal is het uitgangspunt voor de nieuwe campagne van Het Vergeten Kind. In de tv-commercial zien we een pop-up kinderboek, waarin het verhaal van Bas in rijmvorm wordt verteld en in een driedelige podcastserie horen we de verhalen van de kinderen zelf.
Daphne Schreuder, hoofd campagnes & events bij Het Vergeten Kind, zegt: 'Wij geloven in het investeren in de jarenlange samenwerking met The Gardeners. Zij begrijpen de complexiteit van onze doelgroep en het Nederlandse jeugdzorgsysteem. Ook dit jaar heeft het bureau ons gekozen thema 'Stop het wisselen van hulpverleners' sterk doorvertaald in een campagne die je niet onberoerd laat. We hopen dat het Nederland activeert ons te helpen in de strijd om de zorg voor kwetsbare kinderen in ons land te verbeteren.'
De campagne is zichtbaar op tv, radio, outdoor, print en social media.
De petitie kan hier getekend worden.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Volkswagen en TeamNL lanceren campagne ‘Hey, is dat niet?!’
- Centraal Beheer start campagne om bewustzijn over pensioen te...
- ANWB breidt merkbelofte uit naar energie
- VGZ zet met nieuwe campagne aan tot denken
- Wegenwacht richt pijlen op jongere doelgroep
- Nieuwe merkcampagne BPD: luisteren bouwt buurten
Laatste Nieuws
- FMI rebrandt naar Sour Supplier19-11-2025
- Vattenfall verlengt... 18-11-2025
- Nederland ervaart grootschalige... 18-11-2025
- Ruilen? Niet bij deze bon18-11-2025
- Nederland blijkt liever dan gedacht... 18-11-2025
- VRT toont harde realiteit achter ‘ik... 17-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

