Geen leuk kinderboek
- Bureaus
- 14 jan 2020 @ 14:10
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - CampagnesMaatschappij
- 14 jan 2020 @ 14:10
- Lucas Boon
Stichting Het Vergeten Kind lanceert voor het zevende jaar op rij een nieuwe campagne, wederom ontwikkeld door The Gardeners. Doel van de campagne, waarin een ‘pop-up kinderboek’ centraal staat, is ditmaal om het aantal hulpverleners per kind te verminderen.
Een kinderleven hoort zorgeloos en vrolijk te zijn, als een verhaal in een kinderboek. Helaas is dit in de realiteit niet altijd het geval. Veel kinderen hebben een moeilijke tijd thuis en worden noodgedwongen uit huis geplaatst. Voor hen is het leven geen leuk kinderboek.
Hun verhaal is het uitgangspunt voor de nieuwe campagne van Het Vergeten Kind. In de tv-commercial zien we een pop-up kinderboek, waarin het verhaal van Bas in rijmvorm wordt verteld en in een driedelige podcastserie horen we de verhalen van de kinderen zelf.
Daphne Schreuder, hoofd campagnes & events bij Het Vergeten Kind, zegt: 'Wij geloven in het investeren in de jarenlange samenwerking met The Gardeners. Zij begrijpen de complexiteit van onze doelgroep en het Nederlandse jeugdzorgsysteem. Ook dit jaar heeft het bureau ons gekozen thema 'Stop het wisselen van hulpverleners' sterk doorvertaald in een campagne die je niet onberoerd laat. We hopen dat het Nederland activeert ons te helpen in de strijd om de zorg voor kwetsbare kinderen in ons land te verbeteren.'
De campagne is zichtbaar op tv, radio, outdoor, print en social media.
De petitie kan hier getekend worden.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
- Nieuwe campagne Grand’Italia viert Italië thuis
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin innovatie vanzelfsprekend is’
Laatste Nieuws
- Den Bosch lanceert vervolg op ‘Kom... 11-07-2025
- Wereldwijde herpositionering... 11-07-2025
- [column] De enige merkwaarde die er... 10-07-2025
- Cortina viert eigenheid met nieuwe... 09-07-2025
- Mad Mojo wil merken van binnenuit... 09-07-2025
- Artis beleef je van zonsopgang tot... 09-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers