Heel Holland slaapt bij Bastion Hotels

Heel Holland slaapt bij Bastion Hotels
  • Bureaus
  • 2 jan 2020 @ 11:49
  • 22312 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • DoelgroepenCommercialsCampagnes

Bastion Hotels slaat een nieuwe weg in met de campagne 'Waar heel Holland slaapt'. De hotelketen wil zich hiermee opnieuw voorstellen aan Nederlanders. De campagne is ontwikkeld door Dept en te zien en horen op televisie, radio en social media.

In de tv-commercial (zie onder) horen we het bekende slaapliedje van componist Brahms. De boodschap wordt gebracht door een diverse cast die representatief moet zijn voor de veelzijdige groep gasten die Bastion Hotels dagelijks verwelkomt: van wegwerkers tot zakenvrouwen. Oftewel, Bastion Hotels is waar heel Holland slaapt.

Michael Maaskamp, creative director bij Dept, laat weten: 'Wij begrijpen dat de doelgroep van Bastion Hotels graag tijd en geld besteedt aan hetgeen waarvoor ze zijn gekomen: shoppen, werken en evenementen. Of ze nu in driedelig pak of overall gekleed gaan, aan het einde van de dag is Bastion er voor hen. Dat willen we in de nieuwe positionering naar voren brengen.'



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken