Liliane Fonds lanceert wervingscampagne
- Bureaus
- 22 jan 2020 @ 08:51
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - CampagnesMaatschappij
- 22 jan 2020 @ 08:51
- Redactie Bureaus
Het Liliane Fonds lanceert een campagne waarin de dromen van kinderen met een handicap centraal staan. De campagne gaat gepaard met de lancering van een digitaal prenten- en luisterboek, geschreven door Mark Haayema en ingesproken door Fedja van Huêt.
Via radio, televisie, en social media worden Nederlanders aangemoedigd te doneren; het digitaal prenten- en luisterboek is op de website van het Liliane Fonds te downloaden. De campagne is ontwikkeld door GUC Agency.
Het Liliane Fonds lanceert de campagne in de week van de Nationale Voorleesdagen, die afgelopen maandag van start ging. De campagne gaat samen met het digitale prenten- en luisterboek 'Sempeta wil maar één ding worden'. Theatermaker en schrijver Mark Haayema beschrijft hierin het levensverhaal van het Keniaanse jongetje Sempeta. Net als alle kinderen heeft hij dromen, in zijn geval is dat om dokter te worden.
De luisterversie van het boek is ingesproken door Liliane Fonds-ambassadeur Fedja van Huêt Afgelopen maandag heeft Van Huêt het boek uitgereikt (zie foto) aan Rick Brink, Minister van Gehandicaptenzaken. Daarna las hij het verhaal voor aan een groep basisschoolleerlingen met en zonder handicap.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin innovatie vanzelfsprekend is’
Laatste Nieuws
- Digital humans, data en durf, zo... 08-07-2025
- L’Or mixt zomer, stijl en smaak in... 08-07-2025
- Overname Pinch vergroot Nederlandse... 08-07-2025
- Omnicom lanceert sportlabel Dark... 08-07-2025
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin... 04-07-2025
- Kruidvat kiest Ace voor social... 04-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers