Liliane Fonds lanceert wervingscampagne

Liliane Fonds lanceert wervingscampagne
  • Bureaus
  • 22 jan 2020 @ 08:51
  • 23718 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • CampagnesMaatschappij

Het Liliane Fonds lanceert een campagne waarin de dromen van kinderen met een handicap centraal staan. De campagne gaat gepaard met de lancering van een digitaal prenten- en luisterboek, geschreven door Mark Haayema en ingesproken door Fedja van Huêt.

Via radio, televisie, en social media worden Nederlanders aangemoedigd te doneren; het digitaal prenten- en luisterboek is op de website van het Liliane Fonds te downloaden. De campagne is ontwikkeld door GUC Agency.

Het Liliane Fonds lanceert de campagne in de week van de Nationale Voorleesdagen, die afgelopen maandag van start ging. De campagne gaat samen met het digitale prenten- en luisterboek 'Sempeta wil maar één ding worden'. Theatermaker en schrijver Mark Haayema beschrijft hierin het levensverhaal van het Keniaanse jongetje Sempeta. Net als alle kinderen heeft hij dromen, in zijn geval is dat om dokter te worden.

De luisterversie van het boek is ingesproken door Liliane Fonds-ambassadeur Fedja van Huêt Afgelopen maandag heeft Van Huêt het boek uitgereikt (zie foto) aan Rick Brink, Minister van Gehandicaptenzaken. Daarna las hij het verhaal voor aan een groep basisschoolleerlingen met en zonder handicap. 

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken