SAN Jaarboek: deadline uitgesteld
- Bureaus
- 2 jan 2020 @ 12:36
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - AwardsReclame
- 2 jan 2020 @ 12:36
- Redactie Bureaus
De Stichting Adverteerdersjury Nederland heeft besloten om de deadline voor het insturen van werk voor het SAN Jaarboek op te schuiven van 9 naar 15 januari.
Als reden noemt het SAN-bestuur lopende gesprekken over mogelijk extra inzendingen en omdat enkele inzenders meer tijd nodig hebben om hun cases te uploaden. 'Maar probeer dat werk wat je wel eerder kunt insturen toch zo mogelijk te uploaden, want onze DTP-studio moet ook al die cases nog verwerken en de proef maken die ter goedkeuring naar je wordt verzonden voor een laatste check.'
Ga naar de website voor meer informatie.
Beeld: uitreiking vorig jaar (via FB-pagina SAN Accent).
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Kruidvat houdt het nuchter met nieuwe gezondheidscampagne
- [column] De toekomst van strategie
- Souf en Hugo van de Vriendenloterij door DDB Amsterdam overall...
- Auping lanceert campagne rond ultiem slaapcomfort
- Bruna test AI-commercial en -billboard en consument lijkt geen...
- Initiative en Yune winnen geïntegreerde pitch voor Makro
Laatste Nieuws
- Vodafone verlengt levensduur... 24-10-2025
- Huisdieren geven levensles in nieuwe... 23-10-2025
- Jumbo blaast nieuwe... 23-10-2025
- Kruidvat houdt het nuchter met... 20-10-2025
- Leer emoties herkennen als... 17-10-2025
- Bruna test AI-commercial en... 16-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes

