Bart Hendrikx werkt samen met Chromista
- Bureaus
- 20 feb 2020 @ 10:26
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Creatie
- 20 feb 2020 @ 10:26
- Sjaak Hoogkamer
De in Amsterdam gevestigde agent Bart Hendrikx gaat samenwerken met het bedrijf Chromista. De company, mede opgericht door Requiem for a Dream- en Black Swan-regisseur Darren Aronofsky (zie foto boven), geldt als een van de grote Amerikaanse producenten van creatieve content in de reclame-industrie.
Hendrikx gaat Chromista vertegenwoordigen in Europa, het Midden-Oosten en Afrika. Hij gaat voor het bedrijf advertenties, series en andere grote projecten ontwikkelen.
Chromista heeft in de VS al gewerkt voor grote klanten als The New York Times, Montefiore, P&G en reclamebureaus als Droga5 en Ogilvy. Hendrikx opende vorig jaar voor regisseur Ridley Scott (Gladiator, Alien) een Amsterdamse vestiging van zijn bedrijf Creative Group.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Kansspelautoriteit waarschuwt... 18-09-2025
- Dentsu Creative Amsterdam viert 20... 18-09-2025
- Ra*w en One:Nil dagen creatief... 18-09-2025
- Campagne ‘Blijf in beeld’ richt zich... 17-09-2025
- Univé lanceert zakelijke campagne... 15-09-2025
- Mooie Boules en Gardeners bundelen... 15-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes