B2C Europe kiest Kumpany
- Bureaus
- 29 mei 2020 @ 13:35
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Pitches
- 29 mei 2020 @ 13:35
- Sjaak Hoogkamer
B2C Europe, een van origine Europese speler op het gebied van logistieke e-commerce oplossingen, heeft Kumpany aangesteld als full service marcom bureau.
Kumpany gaat de komende maanden aan de slag voor B2C Europe met een rebranding en campagnetraject waarvan de eerste online campagnes dit najaar zichtbaar zullen zijn.
Martijn van der Geer, CCO B2C Europe: ‘We hebben de afgelopen jaren grote stappen gezet met onze internationale logistieke oplossingen en een bijzondere groei doorgemaakt. Om verdere groei te realiseren willen we onze merken en diensten herkenbaar en toegankelijk voor al onze doelgroepen maken in de verschillende internationale markten waar we actief zijn. Kumpany gaat ons helpen om deze ambities waar te maken.’
Jasper Admiraal, Commercieel Directeur Kumpany: ‘We zijn ontzettend blij dat we in deze uitdagende tijden een mooie klant als B2C Europe mogen verwelkomen. Het is gaaf om voor een bewezen challenger in de internationale eCommerce markt aan de slag te gaan. We gaan Kumpany in de volle breedte benutten in de uitrol van de marcom activiteiten en de klik met het B2C Europe team is erg goed. We kijken uit naar de samenwerking.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Volkswagen en TeamNL lanceren campagne ‘Hey, is dat niet?!’
- Centraal Beheer start campagne om bewustzijn over pensioen te...
- Wegenwacht richt pijlen op jongere doelgroep
- VGZ zet met nieuwe campagne aan tot denken
- Nieuwe merkcampagne BPD: luisteren bouwt buurten
- Closed on Monday kiest Sheltersuit na pitchtraject
Laatste Nieuws
- ANWB Private Lease en Marktplaats... 21-11-2025
- Van Geloven kiest Joe Public als... 21-11-2025
- OK Creative Agency lanceert... 21-11-2025
- Herpositionering versterkt rol WTC... 21-11-2025
- The Social Hub kiest voor UM20-11-2025
- FMI rebrandt naar Sour Supplier19-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

