Prioderm: geen gedoe met luizen

- Bureaus
- 11 mei 2020 @ 11:18
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - DigitaalCampagnes
- 11 mei 2020 @ 11:18
- Lucas Boon
Nu kinderen weer naar school gaan met hun quarantaine-kapsels, zijn luizen wel het laatste waar ouders én zijzelf zin in hebben. Prioderm lanceert een digitale campagne om dit onderwerp onder de aandacht te brengen.
Prioderm is een anti-luizenmiddel, onderdeel van Mylan Nederland. De boodschap van de campagne luidt: je bent weliswaar de afgelopen tijd niet naar de kapper geweest en hebt daardoor een raar kapsel, maar met Prioderm heb je in ieder geval geen gedoe met luizen. De campagne is ontwikkeld door creatief bureau Chunk uit Amsterdam.
De vorm en beeldtaal in de campagne zijn luchtig en vrolijk gehouden, passend bij deze tijd van soepelere coronamaatregelen.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Nieuwe klanten Zandbeek 24-03-2023
- Heineken lanceert eerste campagne... 24-03-2023
- Adidas presenteert The Ridiculous Run23-03-2023
- LVTPR wordt Charly PR23-03-2023
- PR-bureau Lunhar opent deuren in... 23-03-2023
- Olivier Koning vertrekt bij Being... 23-03-2023
MarketingTribune Events
- 16mei 2023
Branded Content Event
- 15jun 2023
NIMA Marketing Day