Prioderm: geen gedoe met luizen
- Bureaus
- 11 mei 2020 @ 11:18
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - DigitaalCampagnes
- 11 mei 2020 @ 11:18
- Lucas Boon
Nu kinderen weer naar school gaan met hun quarantaine-kapsels, zijn luizen wel het laatste waar ouders én zijzelf zin in hebben. Prioderm lanceert een digitale campagne om dit onderwerp onder de aandacht te brengen.
Prioderm is een anti-luizenmiddel, onderdeel van Mylan Nederland. De boodschap van de campagne luidt: je bent weliswaar de afgelopen tijd niet naar de kapper geweest en hebt daardoor een raar kapsel, maar met Prioderm heb je in ieder geval geen gedoe met luizen. De campagne is ontwikkeld door creatief bureau Chunk uit Amsterdam.
De vorm en beeldtaal in de campagne zijn luchtig en vrolijk gehouden, passend bij deze tijd van soepelere coronamaatregelen.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Rijksoverheid lanceert campagne Man, zeg er wat van
- Volkswagen en TeamNL lanceren campagne ‘Hey, is dat niet?!’
- Makro brengt humor in eindejaarshectiek
- Centraal Beheer start campagne om bewustzijn over pensioen te...
- ANWB breidt merkbelofte uit naar energie
- ICI Paris XL lanceert sitcomserie La Maison ICI
Laatste Nieuws
- VRT toont harde realiteit achter ‘ik... 17-11-2025
- Wegenwacht richt pijlen op jongere... 14-11-2025
- Nieuwe campagne Slachtofferhulp... 13-11-2025
- Volkswagen en TeamNL lanceren... 12-11-2025
- Verkeersverwachtingen.nl zet... 12-11-2025
- Foam krijgt nieuwe merkidentiteit12-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

