Prioderm: geen gedoe met luizen
- Bureaus
- 11 mei 2020 @ 11:18
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - DigitaalCampagnes
- 11 mei 2020 @ 11:18
- Lucas Boon
Nu kinderen weer naar school gaan met hun quarantaine-kapsels, zijn luizen wel het laatste waar ouders én zijzelf zin in hebben. Prioderm lanceert een digitale campagne om dit onderwerp onder de aandacht te brengen.
Prioderm is een anti-luizenmiddel, onderdeel van Mylan Nederland. De boodschap van de campagne luidt: je bent weliswaar de afgelopen tijd niet naar de kapper geweest en hebt daardoor een raar kapsel, maar met Prioderm heb je in ieder geval geen gedoe met luizen. De campagne is ontwikkeld door creatief bureau Chunk uit Amsterdam.
De vorm en beeldtaal in de campagne zijn luchtig en vrolijk gehouden, passend bij deze tijd van soepelere coronamaatregelen.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
- Nieuwe campagne Grand’Italia viert Italië thuis
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin innovatie vanzelfsprekend is’
Laatste Nieuws
- Den Bosch lanceert vervolg op ‘Kom... 11-07-2025
- Wereldwijde herpositionering... 11-07-2025
- [column] De enige merkwaarde die er... 10-07-2025
- Cortina viert eigenheid met nieuwe... 09-07-2025
- Mad Mojo wil merken van binnenuit... 09-07-2025
- Artis beleef je van zonsopgang tot... 09-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers