Prioderm: geen gedoe met luizen
- Bureaus
- 11 mei 2020 @ 11:18
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - DigitaalCampagnes
- 11 mei 2020 @ 11:18
- Lucas Boon
Nu kinderen weer naar school gaan met hun quarantaine-kapsels, zijn luizen wel het laatste waar ouders én zijzelf zin in hebben. Prioderm lanceert een digitale campagne om dit onderwerp onder de aandacht te brengen.
Prioderm is een anti-luizenmiddel, onderdeel van Mylan Nederland. De boodschap van de campagne luidt: je bent weliswaar de afgelopen tijd niet naar de kapper geweest en hebt daardoor een raar kapsel, maar met Prioderm heb je in ieder geval geen gedoe met luizen. De campagne is ontwikkeld door creatief bureau Chunk uit Amsterdam.
De vorm en beeldtaal in de campagne zijn luchtig en vrolijk gehouden, passend bij deze tijd van soepelere coronamaatregelen.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- MediaMarkt blaast iconische pay-off nieuw leven in
- Hornbach start najaarscampagne 'Geen project zonder tegenslag'
- 'Dan is er Menzis' verbeeldt nieuwe missie: kiezen voor de mens
- Voedingscentrum gaat ‘eetdrammen’ tegen
- Gouden Zaag 2025; kandidaten gezocht
- Nationale Opera & Ballet lanceert ‘Ervaar Grootser’
Laatste Nieuws
- Leer emoties herkennen als... 17-10-2025
- Bruna test AI-commercial en... 16-10-2025
- Souf en Hugo van de Vriendenloterij... 16-10-2025
- Sofi: social-first bureau voor... 15-10-2025
- ‘Samen’ krijgt nieuwe lading tijdens... 14-10-2025
- Initiative en Yune winnen... 14-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes