Basic-Fit: terug naar de sportschool
- Bureaus
- 27 aug 2020 @ 11:25
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Campagnes
- 27 aug 2020 @ 11:25
- Lucas Boon
Veel mensen zien naar de sportschool gaan nog als 'een moetje'. Een nieuwe internationale campagne van fitnessketen Basic-Fit moet daar verandering in brengen.
De campagne is ontwikkeld door Achtung mcgarrybowen in samenwerking met Big Shots en wordt uitgerold in Nederland, België, Frankrijk, Luxemburg en Spanje. In deze landen beschikt Basic-Fit in totaal over 828 sportscholen. Naast televisie is de campagne te zien en horen op tv, radio, digital out of home en online video.
Naar de sportschool gaan is vooral leuk en gezond, zeker in deze tijden van crisis, zo luidt het credo van de campagne. Sinds juni zijn de sportscholen in Nederland weer open. Erica van Vonderen Hahn, marketing & e-commerce director bij Basic-Fit, zegt: 'Veel mensen hebben een beetje aanmoediging om weer terug te keren naar hun gezonde routines. Aan ons de taak om hen te helpen sportgewoontes te ontwikkelen die goed aanvoelen. Zeker in een tijd waarin het belangrijk is om fit en gezond te blijven, willen we laten zien dat we voor al onze sporters zijn en hoe ons product hen kan helpen weer aan de slag te gaan.'
Bekijk de tv-commercial hieronder:
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Ruikt ‘t naar McDonald’s? Dat is hun nieuwe billboard
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Odido Business wil met B2B-campagne grote én kleine...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
Laatste Nieuws
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
- Foodafdeling Hema krijgt... 18-04-2024
- Nederlandse handelsmissie aan de bar... 17-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing