Basic-Fit: terug naar de sportschool

Basic-Fit: terug naar de sportschool
  • Bureaus
  • 27 aug 2020 @ 11:25
  • 17192 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Campagnes

Veel mensen zien naar de sportschool gaan nog als 'een moetje'. Een nieuwe internationale campagne van fitnessketen Basic-Fit moet daar verandering in brengen.

De campagne is ontwikkeld door Achtung mcgarrybowen in samenwerking met Big Shots en wordt uitgerold in Nederland, België, Frankrijk, Luxemburg en Spanje. In deze landen beschikt Basic-Fit in totaal over 828 sportscholen. Naast televisie is de campagne te zien en horen op tv, radio, digital out of home en online video.

Naar de sportschool gaan is vooral leuk en gezond, zeker in deze tijden van crisis, zo luidt het credo van de campagne. Sinds juni zijn de sportscholen in Nederland weer open. Erica van Vonderen Hahn, marketing & e-commerce director bij Basic-Fit, zegt: 'Veel mensen hebben een beetje aanmoediging om weer terug te keren naar hun gezonde routines. Aan ons de taak om hen te helpen sportgewoontes te ontwikkelen die goed aanvoelen. Zeker in een tijd waarin het belangrijk is om fit en gezond te blijven, willen we laten zien dat we voor al onze sporters zijn en hoe ons product hen kan helpen weer aan de slag te gaan.'

Bekijk de tv-commercial hieronder:



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken