Samsung kiest Blauw Gras
- Bureaus
- 2 sep 2020 @ 10:20
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - KlantenPitches
- 2 sep 2020 @ 10:20
- Lucas Boon
Social media-bureau Blauw Gras gaat aan de slag voor Samsung Benelux. Het bureau uit Amsterdam wordt verantwoordelijk voor de social media-activiteiten van het elektronicabedrijf in Nederland en België.
De samenwerking is afgetrapt met een social media-strategie rondom het recente 'Unpacked'-evenement van Samsung, waar het van origine Zuid-Koreaanse bedrijf meerdere nieuwe modellen heeft gelanceerd.
Een pitch ging aan de keuze voor Blauw Gras vooraf. Erik Wiese, medeoprichter van het bureau, zegt hierover: 'Die liep wel anders dan anders, namelijk volledig digitaal. Gelukkig is het ons gelukt om de juiste energie over te brengen.'
Steffany van der Hout, social media manager bij Samsung, vult aan: 'De juiste inzichten van Blauw Gras hebben geleid tot meerdere creatieve concepten voor onze verschillende divisies en categorieën.'
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Philips leert kinderen repareren met... 23-12-2025
- Fashion statement tegen Cobra-vuurwerk22-12-2025
- Nieuw agency of record voor Sweco19-12-2025
- Aanbesteding gemeente Almere... 19-12-2025
- FarmCamps speelt in op vakantiestress18-12-2025
- Campagne haalt stigma van... 18-12-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

