Pieter Meijer versterkt directie Adeptiv

Pieter Meijer versterkt directie Adeptiv
  • Bureaus
  • 2 dec 2020 @ 10:29
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Pieter Meijer is de nieuwe CSO van Adeptiv. Daarmee neemt Meijer de rol over van Gert Jan Delcliseur die onlangs de organisatie verliet, maar als lid van de Raad van Advies aan het bureau verbonden blijft.

Meijer werkt al twintig jaar op het snijvlak van strategie, marketing en digital voor uiteenlopende organisaties, waaronder Microsoft, Improve digital, Marktplaats, Pervorm en Deloitte Digital. Als CSO (S staat voor Strategy) vormt Pieter Meijer samen met Sabine  Bijleveld (CEO) en Michiel van Riemsdijk (CCO) de directie van Adeptiv. Bijleveld: ‘Ik ben erg blij met de komst van Pieter. Met zijn strategische ervaring binnen het digital marketingvak kunnen we onze opdrachtgevers nog beter bedienen.’

Echte vakidioten

Adeptiv is het overkoepelende merk boven onder meer de labels Searchresult, Yourzine en Kernel en een customer journey marketinggroep. Adeptiv werkt voor uiteenlopende opdrachtgevers als T-Mobile, Albert Heijn, Manutan, Brabantia, Dille & Kamille, Rituals, PostNL, KIA en de Efteling. Pieter Meijer: ‘Adeptiv is voor mij nog een van de weinige partijen die bestaat uit echte vakidioten. Vakidioten die juist nu klanten helpen in de versnelling om meer controle te krijgen over hun digitale marketing door middel van strategisch advies, innovatie, automatisering en executiekracht.’

Ook CCO Michiel van Riemsdijk heet Meijer welkom: 'Het is onze drive om de allerbeste bureaugroep te blijven in customer journey marketing. Dat vraagt iedere dag om ontwikkeling en groei. Pieter is een zeer welkome aanvulling op ons team.'

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken