Pieter Meijer versterkt directie Adeptiv
- Bureaus
- 2 dec 2020 @ 10:29
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 2 dec 2020 @ 10:29
- Sjaak Hoogkamer
Pieter Meijer is de nieuwe CSO van Adeptiv. Daarmee neemt Meijer de rol over van Gert Jan Delcliseur die onlangs de organisatie verliet, maar als lid van de Raad van Advies aan het bureau verbonden blijft.
Meijer werkt al twintig jaar op het snijvlak van strategie, marketing en digital voor uiteenlopende organisaties, waaronder Microsoft, Improve digital, Marktplaats, Pervorm en Deloitte Digital. Als CSO (S staat voor Strategy) vormt Pieter Meijer samen met Sabine Bijleveld (CEO) en Michiel van Riemsdijk (CCO) de directie van Adeptiv. Bijleveld: ‘Ik ben erg blij met de komst van Pieter. Met zijn strategische ervaring binnen het digital marketingvak kunnen we onze opdrachtgevers nog beter bedienen.’
Echte vakidioten
Adeptiv is het overkoepelende merk boven onder meer de labels Searchresult, Yourzine en Kernel en een customer journey marketinggroep. Adeptiv werkt voor uiteenlopende opdrachtgevers als T-Mobile, Albert Heijn, Manutan, Brabantia, Dille & Kamille, Rituals, PostNL, KIA en de Efteling. Pieter Meijer: ‘Adeptiv is voor mij nog een van de weinige partijen die bestaat uit echte vakidioten. Vakidioten die juist nu klanten helpen in de versnelling om meer controle te krijgen over hun digitale marketing door middel van strategisch advies, innovatie, automatisering en executiekracht.’
Ook CCO Michiel van Riemsdijk heet Meijer welkom: 'Het is onze drive om de allerbeste bureaugroep te blijven in customer journey marketing. Dat vraagt iedere dag om ontwikkeling en groei. Pieter is een zeer welkome aanvulling op ons team.'
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone verlengt levensduur smartphones met gratis...
- Kruidvat houdt het nuchter met nieuwe gezondheidscampagne
- [column] De toekomst van strategie
- Bruna test AI-commercial en -billboard en consument lijkt geen...
- Souf en Hugo van de Vriendenloterij door DDB Amsterdam overall...
- Leer emoties herkennen als waarschuwing tegen fraude
Laatste Nieuws
- 113 Zelfmoordpreventie start... 28-10-2025
- Tatoma start Agency Circle: AI als... 27-10-2025
- Vodafone verlengt levensduur... 24-10-2025
- Huisdieren geven levensles in nieuwe... 23-10-2025
- Jumbo blaast nieuwe... 23-10-2025
- Kruidvat houdt het nuchter met... 20-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

