WW 'doet meer voor jou' in nieuwe campagne
- Bureaus
- 30 dec 2020 @ 15:00
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Campagnes
- 30 dec 2020 @ 15:00
- Lucas Boon
WW (voorheen Weight Watchers) introduceert MijnWW+, een nieuw online afvalprogramma waarin naast ambassadeur Miljuschka Witzenhausen 'echte verhalen van echte leden' centraal staan. De begeleidende campagne is ontwikkeld door creatief bureau Fightclub in Breda.
De campagne wordt uitgerold op televisie en social media. Stephane de Weerdt, head of marketing & sales Benelux bij WW, zegt: 'Met ons meest complete programma ooit doet MijnWW+ letterlijk en figuurlijk meer voor jou. Afvallen draait om meer dan alleen je eetpatroon aanpassen; het gaat om bewegingen, rust en niet te vergeten de juiste mindset. Allemaal aspecten die in dit nieuwe programma de ruimte krijgen.'
Hans van Mook, senior creatief bij Fightclub, vult aan: 'Voor de campagne hebben we niet alleen ambassadeurs Miljuschka Witzenhausen en Sabine Appelmans gefilmd, maar ook echte WW-leden uit Nederland en België die het nieuwe programma al een tijdje volgen. Mooi om het enthousiasme van deze leden vast te leggen en om hun persoonlijke verhalen te horen.'
Bekijk tv-commercial hieronder:
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
- On kiest voor Gardeners27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing