WW 'doet meer voor jou' in nieuwe campagne
- Bureaus
- 30 dec 2020 @ 15:00
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Campagnes
- 30 dec 2020 @ 15:00
- Lucas Boon
WW (voorheen Weight Watchers) introduceert MijnWW+, een nieuw online afvalprogramma waarin naast ambassadeur Miljuschka Witzenhausen 'echte verhalen van echte leden' centraal staan. De begeleidende campagne is ontwikkeld door creatief bureau Fightclub in Breda.
De campagne wordt uitgerold op televisie en social media. Stephane de Weerdt, head of marketing & sales Benelux bij WW, zegt: 'Met ons meest complete programma ooit doet MijnWW+ letterlijk en figuurlijk meer voor jou. Afvallen draait om meer dan alleen je eetpatroon aanpassen; het gaat om bewegingen, rust en niet te vergeten de juiste mindset. Allemaal aspecten die in dit nieuwe programma de ruimte krijgen.'
Hans van Mook, senior creatief bij Fightclub, vult aan: 'Voor de campagne hebben we niet alleen ambassadeurs Miljuschka Witzenhausen en Sabine Appelmans gefilmd, maar ook echte WW-leden uit Nederland en België die het nieuwe programma al een tijdje volgen. Mooi om het enthousiasme van deze leden vast te leggen en om hun persoonlijke verhalen te horen.'
Bekijk tv-commercial hieronder:
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Rijksoverheid lanceert campagne Man, zeg er wat van
- Volkswagen en TeamNL lanceren campagne ‘Hey, is dat niet?!’
- Makro brengt humor in eindejaarshectiek
- Centraal Beheer start campagne om bewustzijn over pensioen te...
- ANWB breidt merkbelofte uit naar energie
- ICI Paris XL lanceert sitcomserie La Maison ICI
Laatste Nieuws
- VRT toont harde realiteit achter ‘ik... 17-11-2025
- Wegenwacht richt pijlen op jongere... 14-11-2025
- Nieuwe campagne Slachtofferhulp... 13-11-2025
- Volkswagen en TeamNL lanceren... 12-11-2025
- Verkeersverwachtingen.nl zet... 12-11-2025
- Foam krijgt nieuwe merkidentiteit12-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

