WW 'doet meer voor jou' in nieuwe campagne

- Bureaus
- 30 dec 2020 @ 15:00
- 24349 x gelezen
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Campagnes
- 30 dec 2020 @ 15:00
- 24349 x gelezen
- Lucas Boon
WW (voorheen Weight Watchers) introduceert MijnWW+, een nieuw online afvalprogramma waarin naast ambassadeur Miljuschka Witzenhausen 'echte verhalen van echte leden' centraal staan. De begeleidende campagne is ontwikkeld door creatief bureau Fightclub in Breda.
De campagne wordt uitgerold op televisie en social media. Stephane de Weerdt, head of marketing & sales Benelux bij WW, zegt: 'Met ons meest complete programma ooit doet MijnWW+ letterlijk en figuurlijk meer voor jou. Afvallen draait om meer dan alleen je eetpatroon aanpassen; het gaat om bewegingen, rust en niet te vergeten de juiste mindset. Allemaal aspecten die in dit nieuwe programma de ruimte krijgen.'
Hans van Mook, senior creatief bij Fightclub, vult aan: 'Voor de campagne hebben we niet alleen ambassadeurs Miljuschka Witzenhausen en Sabine Appelmans gefilmd, maar ook echte WW-leden uit Nederland en België die het nieuwe programma al een tijdje volgen. Mooi om het enthousiasme van deze leden vast te leggen en om hun persoonlijke verhalen te horen.'
Bekijk tv-commercial hieronder:
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Ace neemt Off The Record over15-04-2021
- Intracto Group lijft Zoekhelden in15-04-2021
- Funda kiest voor XXS15-04-2021
- Fatboy: van saai naar opwindend... 14-04-2021
- 2Basics lanceert gaming-label14-04-2021
- OG lanceert 'schoon taken'-campagne14-04-2021