Geïntegreerde campagne voor Delta GigaWifi
- Bureaus
- 23 feb 2021 @ 10:32
- 13376 x gelezen
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Campagnes
- 23 feb 2021 @ 10:32
- 13376 x gelezen
- Sjaak Hoogkamer
Met deze nieuwe campagne voor de introductie van Delta GigaWifi proberen Fightclub en Delta de concurrentie op achterstand te zetten.
Hans van Mook, Senior Creative Fightclub: ‘We laten zien en horen in een serie online films, bumpers, abri's, advertenties en radiocommercials hoe goed Delta is. Of je nu beter wilt presenteren in de slaapkamer, een gameparty op zolder host of uren wil facetimen met je maten. Een volledig geïntegreerde campagne, waarin offline en online elkaar optimaal versterken.’
‘Door een slim netwerk aan te leggen in je huis werkt je wifi overal naadloos en schakelt je device tussen de verschillende wifi-punten om altijd het beste bereik te hebben,’ aldus Hannah Mollen, senior communicatiemanager Delta Fiber. ‘Fightclub begrijpt als geen ander welk gevecht we moeten leveren en we zien dat de strategie en de creatieve invulling werkt.’
CREDITS:
Bureau: Fightclub
Merk: DELTA
Verantwoordelijk bij klant: Hannah Mollen
Creatie: Hans van Mook, Maarten Evers
Strategie: Cees Faes, Antal van Pelt
Clientmanagement: Lesley Bosch, Helga Koets
Productie: Vigics
Regie & muziek: Joost Biesheuvel
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- TUI lanceert Partij voor de Vakantie09-03-2021
- IVN kiest voor Cheil09-03-2021
- Reclame maken om maatschappij te... 08-03-2021
- Crossing continents: Porsche Taycan... 08-03-2021
- NHA Thuisstudies focust op... 08-03-2021
- Ron Simpson lanceert creatief... 06-03-2021
MarketingTribune Events
- 25mrt 2021
Uitreiking Shopping Awards