Geïntegreerde campagne voor Delta GigaWifi
- Bureaus
- 23 feb 2021 @ 10:32
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Campagnes
- 23 feb 2021 @ 10:32
- Sjaak Hoogkamer
Met deze nieuwe campagne voor de introductie van Delta GigaWifi proberen Fightclub en Delta de concurrentie op achterstand te zetten.
Hans van Mook, Senior Creative Fightclub: ‘We laten zien en horen in een serie online films, bumpers, abri's, advertenties en radiocommercials hoe goed Delta is. Of je nu beter wilt presenteren in de slaapkamer, een gameparty op zolder host of uren wil facetimen met je maten. Een volledig geïntegreerde campagne, waarin offline en online elkaar optimaal versterken.’
‘Door een slim netwerk aan te leggen in je huis werkt je wifi overal naadloos en schakelt je device tussen de verschillende wifi-punten om altijd het beste bereik te hebben,’ aldus Hannah Mollen, senior communicatiemanager Delta Fiber. ‘Fightclub begrijpt als geen ander welk gevecht we moeten leveren en we zien dat de strategie en de creatieve invulling werkt.’
CREDITS:
Bureau: Fightclub
Merk: DELTA
Verantwoordelijk bij klant: Hannah Mollen
Creatie: Hans van Mook, Maarten Evers
Strategie: Cees Faes, Antal van Pelt
Clientmanagement: Lesley Bosch, Helga Koets
Productie: Vigics
Regie & muziek: Joost Biesheuvel
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Rijksoverheid lanceert campagne Man, zeg er wat van
- Intertoys brengt De Grote Sinterklaasfilm tot leven
- Volkswagen en TeamNL lanceren campagne ‘Hey, is dat niet?!’
- Makro brengt humor in eindejaarshectiek
- Centraal Beheer start campagne om bewustzijn over pensioen te...
- ANWB breidt merkbelofte uit naar energie
Laatste Nieuws
- Wegenwacht richt pijlen op jongere... 14-11-2025
- Nieuwe campagne Slachtofferhulp... 13-11-2025
- Volkswagen en TeamNL lanceren... 12-11-2025
- Verkeersverwachtingen.nl zet... 12-11-2025
- Foam krijgt nieuwe merkidentiteit12-11-2025
- Neople wint publieksprijs bij... 11-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

