PHNX FST: het alternatief voor Cannes Lions
- Bureaus
- 10 mei 2021 @ 09:15
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Evenement
- 10 mei 2021 @ 09:15
- Lucas Boon
Diverse Nederlandse branchepartijen presenteren PHNX FST, een fysiek reclamefestival dat van 8 tot 10 juli in Zeewolde plaatsvindt. Het festival dient als alternatief voor Cannes Lions, dat vanwege bekende redenen niet doorgaat.
Op een luxueuze camping in Zeewolde (Flevoland) kunnen vakgenoten elkaar drie dagen lang weer op een veilige manier ontmoeten en diverse inhoudelijke workshops en netwerkevenementen bijwonen, aldus de organisatie. PHNX FST is een hybride festival dat zowel online als offline plaatsvindt als onderdeel van de internationale PHNX Awards. Het nationale programmaonderdeel zal fysiek op de camping in Zeewolde gehouden worden, terwijl het internationale gedeelte, zoals de uitreiking van de PHNX Tribute Award, online plaatsvindt.
Het inhoudelijke programma wordt verzorgd door diverse Nederlandse branchepartijen, zoals BvA, VIA, DuPho, Dutch Digital Design, IAA, Jonge Honden, MWG, RAW en YIM.
Nieuwe contacten opdoen
Kyra Roest, organisator van PHNX FST, zegt: 'Na een jaar lang videocalls merken we dat vakgenoten elkaar weer in levende lijve willen ontmoeten. Op die behoefte speelt PHNX FST in: nieuwe contacten opdoen, gelijkgestemden of juist tegenpolen ontmoeten én samen Nederlandse creativiteit naar een hoger plan tillen.'
Inschrijven kan hier.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Rijksoverheid lanceert campagne Man, zeg er wat van
- Intertoys brengt De Grote Sinterklaasfilm tot leven
- Makro brengt humor in eindejaarshectiek
- Volkswagen en TeamNL lanceren campagne ‘Hey, is dat niet?!’
- Centraal Beheer start campagne om bewustzijn over pensioen te...
- ANWB breidt merkbelofte uit naar energie
Laatste Nieuws
- Wegenwacht richt pijlen op jongere... 14-11-2025
- Nieuwe campagne Slachtofferhulp... 13-11-2025
- Volkswagen en TeamNL lanceren... 12-11-2025
- Verkeersverwachtingen.nl zet... 12-11-2025
- Foam krijgt nieuwe merkidentiteit12-11-2025
- Neople wint publieksprijs bij... 11-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

