Epidemie maakt Brand Identity Vincent meets Rembrandt
- Bureaus
- 9 jul 2021 @ 10:46
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 9 jul 2021 @ 10:46
- Sjaak Hoogkamer
Bureau epidemie is gekozen om de merkidentiteit, contentstrategie en lanceringscampagne te ontwikkelen voor de wereldpremière van: Vincent meets Rembrandt ‘The Untold Story’.
De 360 graden experience is inmiddels in première gegaan in de Noorderkerk te Amsterdam, een plek waar Van Gogh zelf ook zijn inspiratie vond.
Maartje van Beek, Client Service Director epidemie: ‘Twee Amsterdamse creators ontdekten een verhaal dat de meesten mensen nog niet kennen. Het werk van Rembrandt van Rijn was één van de grootste inspiratiebronnen voor van Vincent van Gogh. Aan de hand van topstukken en de brieven die Vincent stuurde aan zijn broer Theo, wordt dit verhaal verteld. In grootschalige projecties komen de werken van deze twee meesters tot leven in beeld en geluid.’
Als bureau epidemie was het volgens Van Beek ‘geweldig om vanaf het begin betrokken zijn bij zo een unieke experience. Wij geloven ook dat deze expositie de komende jaren uitgroeit tot een toeristische trekpleister in het hartje van de Jordaan.’
De outdoor- en online campagne is inmiddels live en zal tot eind oktober lopen.
Credits:
Opdrachtgever: Vincent meets Rembrandt
Verantwoordelijk bij klant: Hennie Jaspers & Marcel Vos
Bureau: epidemie
Mediabureau: Abovo Media
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone kiest Indie voor 'Oh yeah'-campagne
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
Laatste Nieuws
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin... 04-07-2025
- Kruidvat kiest Ace voor social... 04-07-2025
- MediaMarkt kiest Serviceplan als... 03-07-2025
- Candid in financieel zwaar weer -... 02-07-2025
- Reclamecampagne vol droge humor te... 01-07-2025
- ASN Bank trapt rebranding af met... 01-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers