Epidemie maakt Brand Identity Vincent meets Rembrandt
- Bureaus
- 9 jul 2021 @ 10:46
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 9 jul 2021 @ 10:46
- Sjaak Hoogkamer
Bureau epidemie is gekozen om de merkidentiteit, contentstrategie en lanceringscampagne te ontwikkelen voor de wereldpremière van: Vincent meets Rembrandt ‘The Untold Story’.
De 360 graden experience is inmiddels in première gegaan in de Noorderkerk te Amsterdam, een plek waar Van Gogh zelf ook zijn inspiratie vond.
Maartje van Beek, Client Service Director epidemie: ‘Twee Amsterdamse creators ontdekten een verhaal dat de meesten mensen nog niet kennen. Het werk van Rembrandt van Rijn was één van de grootste inspiratiebronnen voor van Vincent van Gogh. Aan de hand van topstukken en de brieven die Vincent stuurde aan zijn broer Theo, wordt dit verhaal verteld. In grootschalige projecties komen de werken van deze twee meesters tot leven in beeld en geluid.’
Als bureau epidemie was het volgens Van Beek ‘geweldig om vanaf het begin betrokken zijn bij zo een unieke experience. Wij geloven ook dat deze expositie de komende jaren uitgroeit tot een toeristische trekpleister in het hartje van de Jordaan.’
De outdoor- en online campagne is inmiddels live en zal tot eind oktober lopen.
Credits:
Opdrachtgever: Vincent meets Rembrandt
Verantwoordelijk bij klant: Hennie Jaspers & Marcel Vos
Bureau: epidemie
Mediabureau: Abovo Media
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone verlengt levensduur smartphones met gratis...
- Kruidvat houdt het nuchter met nieuwe gezondheidscampagne
- [column] De toekomst van strategie
- Bruna test AI-commercial en -billboard en consument lijkt geen...
- Souf en Hugo van de Vriendenloterij door DDB Amsterdam overall...
- Leer emoties herkennen als waarschuwing tegen fraude
Laatste Nieuws
- 113 Zelfmoordpreventie start... 28-10-2025
- Tatoma start Agency Circle: AI als... 27-10-2025
- Vodafone verlengt levensduur... 24-10-2025
- Huisdieren geven levensles in nieuwe... 23-10-2025
- Jumbo blaast nieuwe... 23-10-2025
- Kruidvat houdt het nuchter met... 20-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

