Epidemie maakt Brand Identity Vincent meets Rembrandt
- Bureaus
- 9 jul 2021 @ 10:46
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 9 jul 2021 @ 10:46
- Sjaak Hoogkamer
Bureau epidemie is gekozen om de merkidentiteit, contentstrategie en lanceringscampagne te ontwikkelen voor de wereldpremière van: Vincent meets Rembrandt ‘The Untold Story’.
De 360 graden experience is inmiddels in première gegaan in de Noorderkerk te Amsterdam, een plek waar Van Gogh zelf ook zijn inspiratie vond.
Maartje van Beek, Client Service Director epidemie: ‘Twee Amsterdamse creators ontdekten een verhaal dat de meesten mensen nog niet kennen. Het werk van Rembrandt van Rijn was één van de grootste inspiratiebronnen voor van Vincent van Gogh. Aan de hand van topstukken en de brieven die Vincent stuurde aan zijn broer Theo, wordt dit verhaal verteld. In grootschalige projecties komen de werken van deze twee meesters tot leven in beeld en geluid.’
Als bureau epidemie was het volgens Van Beek ‘geweldig om vanaf het begin betrokken zijn bij zo een unieke experience. Wij geloven ook dat deze expositie de komende jaren uitgroeit tot een toeristische trekpleister in het hartje van de Jordaan.’
De outdoor- en online campagne is inmiddels live en zal tot eind oktober lopen.
Credits:
Opdrachtgever: Vincent meets Rembrandt
Verantwoordelijk bij klant: Hennie Jaspers & Marcel Vos
Bureau: epidemie
Mediabureau: Abovo Media
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden AOV-markt op
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
- OrangeValley, MvH Media, AdResults en Increase slaan handen...
Laatste Nieuws
- Medewerkers Arag geven je de... 24-04-2024
- NS laat reizigers aan het woord in... 23-04-2024
- Xelion kiest Fightclub 23-04-2024
- Nieuwe campagne... 23-04-2024
- Shortlisten SAN ABC Accenten 2023... 23-04-2024
- Bar-le-Duc richt nieuwe campagne op... 22-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing