Epidemie maakt Brand Identity Vincent meets Rembrandt

Epidemie maakt Brand Identity Vincent meets Rembrandt
  • Bureaus
  • 9 jul 2021 @ 10:46
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Bureau epidemie is gekozen om de merkidentiteit, contentstrategie en lanceringscampagne te ontwikkelen voor de wereldpremière van: Vincent meets Rembrandt ‘The Untold Story’.

De 360 graden experience is inmiddels in première gegaan in de Noorderkerk te Amsterdam, een plek waar Van Gogh zelf ook zijn inspiratie vond. 

Maartje van Beek, Client Service Director epidemie: ‘Twee Amsterdamse creators ontdekten een verhaal dat de meesten mensen nog niet kennen. Het werk van Rembrandt van Rijn was één van de grootste inspiratiebronnen voor van Vincent van Gogh. Aan de hand van topstukken en de brieven die Vincent stuurde aan zijn broer Theo, wordt dit verhaal verteld. In grootschalige projecties komen de werken van deze twee meesters tot leven in beeld en geluid.’

Als bureau epidemie was het volgens Van Beek ‘geweldig om vanaf het begin betrokken zijn bij zo een unieke experience. Wij geloven ook dat deze expositie de komende jaren uitgroeit tot een toeristische trekpleister in het hartje van de Jordaan.’

De outdoor- en online campagne is inmiddels live en zal tot eind oktober lopen.

Credits:

Opdrachtgever:              Vincent meets Rembrandt

Verantwoordelijk bij klant:     Hennie Jaspers & Marcel Vos

Bureau:                  epidemie

Mediabureau:                 Abovo Media

 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken