Amsterdam geeft startsein campagne voor heropening
- Bureaus
- 24 sep 2021 @ 14:00
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - CommunicatieCampagnesConcepten
- 24 sep 2021 @ 14:00
- Peter van Woensel Kooy
Amsterdam viert met de nieuwe ‘WeerMeer-campagne’ dat er in de stad na een jaar van coronamaatregelen weer meer mag. Inclusief infographic van de landelijke nieuwe regels per 25 september.
Burgemeester Femke Halsema gaf zojuist het startschot op de Dam.
Overal kunnen Amsterdammers posters, zuilen, schermen en een tram van 'WeerMeer' tegenkomen. De campagne duurt drie weken en is een initiatief van de gemeente, culturele instellingen, ondernemers en Amsterdam&partners, verantwoordelijk voor citymarketing, meldt Het Parool.
'We zijn er nog niet, maar gelukkig kan er stap voor stap meer in de stad', meldt de gemeente Amsterdam, 'We blijven extra aandacht houden voor Amsterdammers die ondersteuning nodig hebben op het gebied van werk, financiën, omscholing en mentale gezondheid. Ook dit is daarom onderdeel van de WeerMeer-campagne. Het laten herstellen van de stad en haar inwoners en ondernemers heeft grote prioriteit.'
Op 25 september 2021 treden landelijk de nieuwe coronaregels in werking. Lees hier verder.
(PvWK, bronnen: Parool en Rijksoverheid, foto: Andrea Piacquadio / Pexels)
Lees ook:
* Voor het eerst sinds eind juli minder dan 500 coronapatiënten in het ziekenhuis
* Zeven vragen over de coronacheck in de horeca
Infographic met de landelijke nieuwe regels per 25 september
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- Amsterdam&partners
- citymarketing
- WeerMeer
- Dam
- campagne
- einde
- pandemie
- heropening
- Amsterdam
- anderhalve meter
- corona
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Rijksoverheid lanceert campagne Man, zeg er wat van
- Volkswagen en TeamNL lanceren campagne ‘Hey, is dat niet?!’
- Makro brengt humor in eindejaarshectiek
- Centraal Beheer start campagne om bewustzijn over pensioen te...
- ANWB breidt merkbelofte uit naar energie
- ICI Paris XL lanceert sitcomserie La Maison ICI
Laatste Nieuws
- VRT toont harde realiteit achter ‘ik... 17-11-2025
- Wegenwacht richt pijlen op jongere... 14-11-2025
- Nieuwe campagne Slachtofferhulp... 13-11-2025
- Volkswagen en TeamNL lanceren... 12-11-2025
- Verkeersverwachtingen.nl zet... 12-11-2025
- Foam krijgt nieuwe merkidentiteit12-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

