Amsterdam geeft startsein campagne voor heropening
- Bureaus
- 24 sep 2021 @ 14:00
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - CommunicatieCampagnesConcepten
- 24 sep 2021 @ 14:00
- Peter van Woensel Kooy
Amsterdam viert met de nieuwe ‘WeerMeer-campagne’ dat er in de stad na een jaar van coronamaatregelen weer meer mag. Inclusief infographic van de landelijke nieuwe regels per 25 september.
Burgemeester Femke Halsema gaf zojuist het startschot op de Dam.
Overal kunnen Amsterdammers posters, zuilen, schermen en een tram van 'WeerMeer' tegenkomen. De campagne duurt drie weken en is een initiatief van de gemeente, culturele instellingen, ondernemers en Amsterdam&partners, verantwoordelijk voor citymarketing, meldt Het Parool.
'We zijn er nog niet, maar gelukkig kan er stap voor stap meer in de stad', meldt de gemeente Amsterdam, 'We blijven extra aandacht houden voor Amsterdammers die ondersteuning nodig hebben op het gebied van werk, financiën, omscholing en mentale gezondheid. Ook dit is daarom onderdeel van de WeerMeer-campagne. Het laten herstellen van de stad en haar inwoners en ondernemers heeft grote prioriteit.'
Op 25 september 2021 treden landelijk de nieuwe coronaregels in werking. Lees hier verder.
(PvWK, bronnen: Parool en Rijksoverheid, foto: Andrea Piacquadio / Pexels)
Lees ook:
* Voor het eerst sinds eind juli minder dan 500 coronapatiënten in het ziekenhuis
* Zeven vragen over de coronacheck in de horeca
Infographic met de landelijke nieuwe regels per 25 september
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- pandemie
- Amsterdam&partners
- heropening
- WeerMeer
- Amsterdam
- campagne
- Dam
- anderhalve meter
- corona
- citymarketing
- einde
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- MediaMarkt blaast iconische pay-off nieuw leven in
- Hornbach start najaarscampagne 'Geen project zonder tegenslag'
- 'Dan is er Menzis' verbeeldt nieuwe missie: kiezen voor de mens
- Voedingscentrum gaat ‘eetdrammen’ tegen
- Gouden Zaag 2025; kandidaten gezocht
- Nationale Opera & Ballet lanceert ‘Ervaar Grootser’
Laatste Nieuws
- Leer emoties herkennen als... 17-10-2025
- Bruna test AI-commercial en... 16-10-2025
- Souf en Hugo van de Vriendenloterij... 16-10-2025
- Sofi: social-first bureau voor... 15-10-2025
- ‘Samen’ krijgt nieuwe lading tijdens... 14-10-2025
- Initiative en Yune winnen... 14-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes