Amsterdam geeft startsein campagne voor heropening

- Bureaus
- 24 sep 2021 @ 14:00
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - CommunicatieCampagnesConcepten
- 24 sep 2021 @ 14:00
- Peter van Woensel Kooy
Amsterdam viert met de nieuwe ‘WeerMeer-campagne’ dat er in de stad na een jaar van coronamaatregelen weer meer mag. Inclusief infographic van de landelijke nieuwe regels per 25 september.
Burgemeester Femke Halsema gaf zojuist het startschot op de Dam.
Overal kunnen Amsterdammers posters, zuilen, schermen en een tram van 'WeerMeer' tegenkomen. De campagne duurt drie weken en is een initiatief van de gemeente, culturele instellingen, ondernemers en Amsterdam&partners, verantwoordelijk voor citymarketing, meldt Het Parool.
'We zijn er nog niet, maar gelukkig kan er stap voor stap meer in de stad', meldt de gemeente Amsterdam, 'We blijven extra aandacht houden voor Amsterdammers die ondersteuning nodig hebben op het gebied van werk, financiën, omscholing en mentale gezondheid. Ook dit is daarom onderdeel van de WeerMeer-campagne. Het laten herstellen van de stad en haar inwoners en ondernemers heeft grote prioriteit.'
Op 25 september 2021 treden landelijk de nieuwe coronaregels in werking. Lees hier verder.
(PvWK, bronnen: Parool en Rijksoverheid, foto: Andrea Piacquadio / Pexels)
Lees ook:
* Voor het eerst sinds eind juli minder dan 500 coronapatiënten in het ziekenhuis
* Zeven vragen over de coronacheck in de horeca
Infographic met de landelijke nieuwe regels per 25 september
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- pandemie
- WeerMeer
- corona
- Amsterdam&partners
- anderhalve meter
- citymarketing
- Dam
- heropening
- Amsterdam
- einde
- campagne
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Greenpeace noemt Rabobank trotse sponsor van natuurverwoesting
- Jorn -de Grote Beer- is gevallen
- Amsterdam Centraal kiest Tosti Creative voor nieuwe...
- T-Mobile lanceert TikTok campagne om gebarentaal te leren
- Nieuwe wervingscampagne Leger des Heils laat rauwe...
- Contentmarketingbureau iMediate neemt ZB over
Laatste Nieuws
- Make-upmerk Essence gebruikt Roblox... 31-05-2023
- Alfen kiest Roots Network als Paid... 31-05-2023
- Influencer bureau Content Icons aan... 31-05-2023
- Adwise Academy en TAP leiden... 31-05-2023
- KPMG kiest Team Lewis als corporate... 31-05-2023
- Being There organiseert Insight... 31-05-2023
MarketingTribune Events
- 15jun 2023
NIMA Marketing Day
- 19sep 2023
CrossBorder Event
- 5okt 2023
CustomerFirst Congres