Amsterdam geeft startsein campagne voor heropening
- Bureaus
- 24 sep 2021 @ 14:00
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - CommunicatieCampagnesConcepten
- 24 sep 2021 @ 14:00
- Peter van Woensel Kooy
Amsterdam viert met de nieuwe ‘WeerMeer-campagne’ dat er in de stad na een jaar van coronamaatregelen weer meer mag. Inclusief infographic van de landelijke nieuwe regels per 25 september.
Burgemeester Femke Halsema gaf zojuist het startschot op de Dam.
Overal kunnen Amsterdammers posters, zuilen, schermen en een tram van 'WeerMeer' tegenkomen. De campagne duurt drie weken en is een initiatief van de gemeente, culturele instellingen, ondernemers en Amsterdam&partners, verantwoordelijk voor citymarketing, meldt Het Parool.
'We zijn er nog niet, maar gelukkig kan er stap voor stap meer in de stad', meldt de gemeente Amsterdam, 'We blijven extra aandacht houden voor Amsterdammers die ondersteuning nodig hebben op het gebied van werk, financiën, omscholing en mentale gezondheid. Ook dit is daarom onderdeel van de WeerMeer-campagne. Het laten herstellen van de stad en haar inwoners en ondernemers heeft grote prioriteit.'
Op 25 september 2021 treden landelijk de nieuwe coronaregels in werking. Lees hier verder.
(PvWK, bronnen: Parool en Rijksoverheid, foto: Andrea Piacquadio / Pexels)
Lees ook:
* Voor het eerst sinds eind juli minder dan 500 coronapatiënten in het ziekenhuis
* Zeven vragen over de coronacheck in de horeca
Infographic met de landelijke nieuwe regels per 25 september
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- heropening
- pandemie
- WeerMeer
- Dam
- Amsterdam&partners
- campagne
- corona
- einde
- citymarketing
- Amsterdam
- anderhalve meter
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
- Nieuwe NIX18-campagne richt zich op ouders
Laatste Nieuws
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin... 04-07-2025
- Kruidvat kiest Ace voor social... 04-07-2025
- MediaMarkt kiest Serviceplan als... 03-07-2025
- Candid in financieel zwaar weer -... 02-07-2025
- Reclamecampagne vol droge humor te... 01-07-2025
- ASN Bank trapt rebranding af met... 01-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers