NKC en Roorda maken 'Weer veilig bij elkaar'
- Bureaus
- 24 sep 2021 @ 16:38
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - InteractieCampagnesOnderzoek
- 24 sep 2021 @ 16:38
- Peter van Woensel Kooy
Roorda Reclamebureau maakte in opdracht van het NKC van de Rijksoverheid een campagne waarin we zien hoe Nederland zo weer op een veilige manier bij elkaar kan komen. Hou je testbewijs paraat.
Vanaf zaterdag 25 september 2021 wordt de verplichte 1,5 meter losgelaten en bijna alle locaties kunnen dan meer mensen binnen laten. Om veilig te kunnen blijven genieten van horeca, cultuur en evenementen is er nu het coronatoegangsbewijs. Roorda Reclamebureau maakte in opdracht van het NKC van de Rijksoverheid een campagne waarin we zien hoe we op een veilige manier bij elkaar kunnen komen.
Op de persconferentie van 14 september is al aangekondigd dat het loslaten van de verplichte 1,5m gepaard zal gaan met het tonen van een coronatoegangsbewijs en je ID voor bovengenoemde locaties. Dat bewijs kan zijn: gevaccineerd, herstelbewijs of een gratis test van maximaal 24 uur oud. Dit bewijs is te tonen via de CoronaCheck-app.
De campagne is vanaf vandaag te zien en horen op TV, online, radio en outdoor. Bekijk de film die vanavond voor het eerst vertoond wordt alvast in het venster hieronder.
(PvWK)
Credits:
verantwoordelijk bij opdrachtgever: Suzanne Koning, Francien Machielse en Rita Timmerman (Ministerie van VWS, NKC)
bureau: Roorda Reclamebureau
strategie: Tabula Rasa
creatie: Joeri Jansen en Sebastiaan Witteveen
account: Diana Conijn
productiemaatschappij: Bruut Amsterdam
regisseur: Wouter Stoter
camera: Jurgen Lisse
edit: Kim Hinrichs
grading: Bram Baas
muziek: Nando Eweg en Melcher Meirmans (Recsound)
geluid: SoundCircus
media: Initiative
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- slim
- veilig
- pandemie
- anderhalve meter
- NKC
- reclame
- Joeri Jansen
- corona app
- Roorda
- tvc
- Rijksoverheid
- open
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
- Nieuwe NIX18-campagne richt zich op ouders
Laatste Nieuws
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin... 04-07-2025
- Kruidvat kiest Ace voor social... 04-07-2025
- MediaMarkt kiest Serviceplan als... 03-07-2025
- Candid in financieel zwaar weer -... 02-07-2025
- Reclamecampagne vol droge humor te... 01-07-2025
- ASN Bank trapt rebranding af met... 01-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers