NKC en Roorda maken 'Weer veilig bij elkaar'

- Bureaus
- 24 sep 2021 @ 16:38
- 23738 x gelezen
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - InteractieCampagnesOnderzoek
- 24 sep 2021 @ 16:38
- 23738 x gelezen
- Peter van Woensel Kooy
Roorda Reclamebureau maakte in opdracht van het NKC van de Rijksoverheid een campagne waarin we zien hoe Nederland zo weer op een veilige manier bij elkaar kan komen. Hou je testbewijs paraat.
Vanaf zaterdag 25 september 2021 wordt de verplichte 1,5 meter losgelaten en bijna alle locaties kunnen dan meer mensen binnen laten. Om veilig te kunnen blijven genieten van horeca, cultuur en evenementen is er nu het coronatoegangsbewijs. Roorda Reclamebureau maakte in opdracht van het NKC van de Rijksoverheid een campagne waarin we zien hoe we op een veilige manier bij elkaar kunnen komen.
Op de persconferentie van 14 september is al aangekondigd dat het loslaten van de verplichte 1,5m gepaard zal gaan met het tonen van een coronatoegangsbewijs en je ID voor bovengenoemde locaties. Dat bewijs kan zijn: gevaccineerd, herstelbewijs of een gratis test van maximaal 24 uur oud. Dit bewijs is te tonen via de CoronaCheck-app.
De campagne is vanaf vandaag te zien en horen op TV, online, radio en outdoor. Bekijk de film die vanavond voor het eerst vertoond wordt alvast in het venster hieronder.
(PvWK)
Credits:
verantwoordelijk bij opdrachtgever: Suzanne Koning, Francien Machielse en Rita Timmerman (Ministerie van VWS, NKC)
bureau: Roorda Reclamebureau
strategie: Tabula Rasa
creatie: Joeri Jansen en Sebastiaan Witteveen
account: Diana Conijn
productiemaatschappij: Bruut Amsterdam
regisseur: Wouter Stoter
camera: Jurgen Lisse
edit: Kim Hinrichs
grading: Bram Baas
muziek: Nando Eweg en Melcher Meirmans (Recsound)
geluid: SoundCircus
media: Initiative
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- corona app
- Roorda
- pandemie
- Joeri Jansen
- anderhalve meter
- open
- tvc
- Rijksoverheid
- slim
- veilig
- NKC
- reclame
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- BNNVARA en Natwerk trappen campagne... 20-05-2022
- Fotografe Lois Cohen naar Halal20-05-2022
- Dogstudio sluit zich aan bij Dept 20-05-2022
- Happy Horizon neemt Vertigo 6 over19-05-2022
- Campagne Delta focust op overal goed... 19-05-2022
- Sharon de Graaf terug bij Dawn als... 19-05-2022
MarketingTribune Events
- 7jun 2022
Shopping Awards
- 16jun 2022
NIMA Marketing Day
- 28sep 2022
CustomerFirst Congres
- 6okt 2022
Grand Prix Content Marketing
- 13okt 2022
Shopping Today
- 8nov 2022
Social Service Congres