Fightclub maakt campagne Smaakt
- Bureaus
- 5 okt 2021 @ 15:48
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 5 okt 2021 @ 15:48
- Sjaak Hoogkamer
Vanuit de filosofie dat elke hap telt is Fightclub aan de slag gegaan met de merk revitalisering en nieuwe campagne van Smaakt, onderdeel van B Corp organisatie De Smaakspecialist.
Het verantwoorde duurzame merk wordt in deze nieuwe campagne neergezet als toegankelijke manier om de wereld een beetje beter te maken.
‘Smaakt is goed voor jezelf, jouw omgeving en onze toekomst. Iets wat fantastisch door Fightclub is samengevat in onze nieuwe campagne ‘Jij smaakt het verschil’! Een erg toegankelijke campagne met een dikke vette knipoog, want alhoewel onze boodschap erg serieus is, willen we deze op een luchtige manier brengen,’ aldus Celinde van Opstal, Marketing manager van de Smaakspecialist.
Tom Zwarts, senior creative bij Fightclub vult aan: ‘Dit soort opdrachten zijn voor onze copywriters natuurlijk een feestje. Want hoe vaak kun je producten tot leven wekken met een simpel zinnetje? De producten van Smaakt maken echt een verschil en het enige dat jij hoeft te doen is ze te kopen en er vervolgens van te genieten!’
De campagne wordt deze week uitgerold in o.a. OOH en ook op de social media kanalen van Smaakt.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- Kinesso lanceert Performance Solutions
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing