Fightclub maakt campagne Smaakt

Fightclub maakt campagne Smaakt
  • Bureaus
  • 5 okt 2021 @ 15:48
  • 10896 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Vanuit de filosofie dat elke hap telt is Fightclub aan de slag gegaan met de merk revitalisering en nieuwe campagne van Smaakt, onderdeel van B Corp organisatie De Smaakspecialist.

Het verantwoorde duurzame merk wordt in deze nieuwe campagne neergezet als toegankelijke manier om de wereld een beetje beter te maken.

‘Smaakt is goed voor jezelf, jouw omgeving en onze toekomst. Iets wat fantastisch door Fightclub is samengevat in onze nieuwe campagne ‘Jij smaakt het verschil’! Een erg toegankelijke campagne met een dikke vette knipoog, want alhoewel onze boodschap erg serieus is, willen we deze op een luchtige manier brengen,’ aldus Celinde van Opstal, Marketing manager van de Smaakspecialist.

Tom Zwarts, senior creative bij Fightclub vult aan: ‘Dit soort opdrachten zijn voor onze copywriters natuurlijk een feestje. Want hoe vaak kun je producten tot leven wekken met een simpel zinnetje? De producten van Smaakt maken echt een verschil en het enige dat jij hoeft te doen is ze te kopen en er vervolgens van te genieten!’

De campagne wordt deze week uitgerold in o.a. OOH en ook op de social media kanalen van Smaakt.

 

 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken