Matthijs Roumen nieuwe strategy director September
- Bureaus
- 1 dec 2021 @ 14:48
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 1 dec 2021 @ 14:48
- Michiel van Zaane
Digitaal bureau September verwelkomt Matthijs Roumen als strategy director. Hij is afkomstig van M2Media (Candid), waar hij als strategy director verantwoordelijk was voor merken als Walibi, Delta en Schiphol.
Roumen vervult naast de drie oprichters Julian Wassenaar, Jan-Maarten Schot en Daan Meijer een sturende rol in de toekomst van het bureau. Julian Wassenaar, managing director van September: ‘We zitten met het bureau in een enorme stroomversnelling, waarbij we graag de kwaliteit van het bureau willen blijven waarborgen. De versterking op strategie zorgt ervoor dat onze projecten nóg beter aansluiten op de doelstellingen van onze klanten.’
Matthijs Roumen over zijn nieuwe rol: ‘September is een energieke club van extreem getalenteerde mensen met voorliefde voor het digitale vak. Ik kijk er enorm naar uit om bij te dragen aan de ontwikkeling van het bureau en de groei van klanten.’
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Albert Heijn, Praxis en Kruidvat elk... 18-03-2024
- Woedend wint Samsung Climate... 15-03-2024
- [interview] Merkexpert Van Leeuwen:... 15-03-2024
- De marketingtransfers van week 11,... 15-03-2024
- Knorr zet groenten bovenaan in-game... 15-03-2024
- ING-campagne rond en in Schiphol... 15-03-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing