Matthijs Roumen nieuwe strategy director September

  • Bureaus
  • 1 dec 2021 @ 14:48
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Digitaal bureau September verwelkomt Matthijs Roumen als strategy director. Hij is afkomstig van M2Media (Candid), waar hij als strategy director verantwoordelijk was voor merken als Walibi, Delta en Schiphol.

Roumen vervult naast de drie oprichters Julian Wassenaar, Jan-Maarten Schot en Daan Meijer een sturende rol in de toekomst van het bureau. Julian Wassenaar, managing director van September: ‘We zitten met het bureau in een enorme stroomversnelling, waarbij we graag de kwaliteit van het bureau willen blijven waarborgen. De versterking op strategie zorgt ervoor dat onze projecten nóg beter aansluiten op de doelstellingen van onze klanten.’

Matthijs Roumen over zijn nieuwe rol: ‘September is een energieke club van extreem getalenteerde mensen met voorliefde voor het digitale vak. Ik kijk er enorm naar uit om bij te dragen aan de ontwikkeling van het bureau en de groei van klanten.’

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken