[De zomer van] Bonnie van Doorn: 'We zitten al volop in de concepten voor Kerst'

[De zomer van] Bonnie van Doorn: 'We zitten al volop in de concepten voor Kerst'
  • Bureaus
  • 13 sep 2022 @ 08:00
  • 24228 x gelezen
  • Link
  • Nanny Kuilboer
    Nanny Kuilboer

    redactie MarketingTribune
    BBP Media - MarketingTribune
  • Interview

Bonnie van Doorn is managing director bij creative agency SuperRebel. ‘Zodra hier de dagen korter en kouder worden, gaan we naar een plek waar de zon altijd schijnt en tijd geen issue is.’

Waar gaat de reis naartoe deze zomer?
Deze zomer heb ik nog niet de tijd genomen om te reizen, maar ik heb de zomer zeker gevierd. Gelukkig werkt het weer mee. Denk aan lange zomeravonden na het werk en warme weekenden in eigen land en tuin. Slenteren door Rotterdam, Amsterdam, Breda, Tilburg, maar ook loungen in de beachclubs aan de Noord-Hollandse kust of genieten van Zeeuwse zilte zaligheden in Yerseke. Daarnaast vele mijlpalen gevierd met gezin, familie en vrienden. Bruiloften, jubilea, diploma’s, verhuizingen, verjaardagen. Het idee is om deze mooie zomer te verlengen en zodra hier de dagen korter en kouder worden nog even te reizen naar een plek waar altijd de zon schijnt en tijd geen issue is.

Hoe is eerste halfjaar zakelijk gezien voor jullie verlopen?
Wat betreft opdrachten hebben we goede maanden achter de rug van een aantal mooie nieuwe opdrachtgevers. Het meest trots ben ik op onze partners waarmee we na jaren intensieve samenwerking een bijzondere relatie hebben opgebouwd. Ondernemers met visie, focus en lef. Marketeers die begrijpen wat er nodig is om te bouwen aan een sterk, waardevol merk: Moeke, Aartsen, Burger King, Sparta, Organto. SuperRebel, the brand that favours the Brave, zeggen wij dan. Vasthouden vraagt om lef maar loslaten ook. Vorig jaar heeft Lodewijk Varossieau, founder en CEO, besloten de verantwoordelijkheid voor de dagelijkse gang van zaken over te dragen aan mij en Divi van den Berg, zodat hij zich kan focussen op de creatieve kant van SuperRebel: het coachen en naar een nog hoger niveau brengen van het creatieve team, het bedenken van fantastische concepten en de business development van SuperRebel. Zakelijk gezien een goede stap, organisatorisch soms een uitdaging hebben we dit jaar gemerkt. Maar wel een mooie.

Hoe stil is het op de zaak in de zomer?
Bij SuperRebel is het nooit stil. Niet wat betreft geluid en ook niet als het gaat om werk of mensen. Af en toe was het wel spannend om de workflow vast te houden en deadlines te halen, maar wat extra adrenaline helpt de prestaties te verbeteren en houdt ons alert. De warmte op kantoor zorgde af en toe voor ineffectief zweet, maar maakte het wel gezellig. En alsof het nog niet warm genoeg was, zorgden we in deze spannende tijd voor extra aandacht en opdrachten met een aantal advertenties in Het Financieele Dagblad en organiseerden we samen met onze partner MP Motorsport een drukbezochte workshop en zomerborrel in de werkplaats van MP Motorsport, een van de beste opleidingsteams voor jong talent in alle relevante raceklassen onder de F1.

Wat zit er allemaal in het vat voor het tweede halfjaar?
We zitten al volop in de concepten voor Kerst, event settings voor najaarsbeurzen, campagnes gericht op slimme omvormers, ‘attical' hackers, groene burgers, zerø tolerance, schone plug & plees, hotelovernachtingen en vergaderen in het park.

Wat is het laatste nieuws?
Hotel SuperRebel. Begin 2023 gaat SuperRebel verhuizen.

Nanny Kuilboer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken