Drie nieuwe partners voor creatief bureau Truus
- Bureaus
- 18 aug 2022 @ 09:52
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Personalia
- 18 aug 2022 @ 09:52
- Nanny Kuilboer
Oprichter en Managing Director creatief bureau Truus Japie Stoppelenburg verwelkomt drie jaar na oprichting drie nieuwe partners: Kalista Antoniuk (Business Director), Ana Mendez (Operations Director) en Richard van Horssen (Creative Director).
Vlnr: Kalista Antoniuk, Japie Stoppelenburg, Richard van Horssen, Ana Mendez.
Op 1 augustus 2019 startte Japie Stoppelenburg zijn eigen bureau Truus. Exact drie jaar later verwelkomt het bureau met Kalista Antoniuk (Business Director), Ana Mendez (Operations Director) en Richard van Horssen (Creative Director) drie nieuwe partners. Samen vormen ze al langer het managementteam van het creatieve bureau. Stoppelenburg: ‘Met de aanstelling van de drie nieuwe partners start voor Truus een nieuwe fase waarin we verder werken aan onze groeiambities.’
Truus volledig gerund door creatieven
Stoppelenburg is trots op zijn team met ervaring bij grote bureaus maar met een ‘small agency mentaliteit’: ‘Samen met Ana, Kalista en Richard bewijzen we dat je een succesvol bureau kunt hebben dat volledig wordt gerund door creatieven en waar hard werken, vriendelijkheid en echt talent ervoor zorgen dat je kunt werken met enkele van de tofste merken van de wereld. Ik heb dan ook veel zin om met het hele team verder te bouwen aan Truus.’
Het team van Truus
Kalista Antoniuk heeft de afgelopen tien jaar als televisieproducent in Canada gewerkt. Ze ontwikkelde content voor shows van Bell Media, Canada’s grootste mediabedrijf en werkte als Segment Producer bij de ‘Canadese Oprah’, The Marilyn Denis Show.
Ana Mendez heeft dertien jaar ervaring in de digitale en traditionele reclame en werkte als art director bij Ogilvy Mexico. Bijna negen jaar geleden verhuisde ze naar Nederland en vervolgde ze haar carrière bij A Friend of Mine gevolgd door Dept als Creative Director.
Richard van Horssen ging direct na zijn studie als freelance creative aan de slag. In de afgelopen acht jaar werkte hij voor bureaus als A Friend of Mine/Dept, Blauw Gras en Yune aan een groot aantal social campagnes voor merken als Bol.com, Chocomel, NS en Jumbo.
Japie Stoppelenburg werkte bij verschillende reclamebureaus, onder meer als creative director bij A Friend of Mine en later Dept. Na een jaar gefreelancet te hebben, richtte hij in de zomer van 2019 reclamebureau Truus op.
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Volkswagen en TeamNL lanceren campagne ‘Hey, is dat niet?!’
- Centraal Beheer start campagne om bewustzijn over pensioen te...
- Wegenwacht richt pijlen op jongere doelgroep
- VGZ zet met nieuwe campagne aan tot denken
- Nieuwe merkcampagne BPD: luisteren bouwt buurten
- Closed on Monday kiest Sheltersuit na pitchtraject
Laatste Nieuws
- ANWB Private Lease en Marktplaats... 21-11-2025
- Van Geloven kiest Joe Public als... 21-11-2025
- OK Creative Agency lanceert... 21-11-2025
- Herpositionering versterkt rol WTC... 21-11-2025
- The Social Hub kiest voor UM20-11-2025
- FMI rebrandt naar Sour Supplier19-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

