Zorgverzekeraar Jaaah zoomt in op jonge, actieve doelgroep

Zorgverzekeraar Jaaah zoomt in op jonge, actieve doelgroep
  • Bureaus
  • 16 nov 2022 @ 09:41
  • 10368 x gelezen
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Bureau Open Now ontwikkelde op basis van de nieuwe positionering van zorgverzekeraar Jaaah een campagne gericht op ‘mensen die midden in het leven staan en er alles uit willen halen’.

Gezondheid en een goede balans zijn voorwaarden om dat actieve leven te kunnen leiden. Met de blik op gezondheid in plaats van zorg wil Jaaah een positief geluid in de markt laten horen. ‘Niet alleen met de campagne stralen we die positiviteit uit, ook met ons kwalitatieve aanbod en onze diensten op het gebied van fysio en mentale gezondheid sluiten we aan bij een actieve levenstijl. Met Werkfit bieden we dat ook binnen de werkgeverscollectieven aan’, aldus Nicolet Annema, senior campagnemarketeer ONVZ & Jaaah.

Liselotte Vink, gedragswetenschapper bij Open Now: ‘Het product en de campagne zijn gemaakt voor en met de doelgroep. Hierbij anticiperen we steeds op drijfveren en weerstanden die uit onderzoek en dialoog met de doelgroep naar voren kwamen.’ De muziek is van Bizzey & Kraantje Pappie. Jaaah is een zorgverzekering van ONVZ.

Credits:
Bureau: Open Now
Fotografie/Productiemaatschappij: Jurre Rompa voor rubenpaulruben
Muziek: Ja!-Bizzey via MassiveMusic
Audio: Public Audio
Mediabureau: Merkle
Verantwoordelijk bij Jaaah: Nicolet Annema, Wendy van Wijk en Age-Pieter Kamermans



Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken