Zorgverzekeraar Jaaah zoomt in op jonge, actieve doelgroep
- Bureaus
- 16 nov 2022 @ 09:41
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 16 nov 2022 @ 09:41
- Michiel van Zaane
Bureau Open Now ontwikkelde op basis van de nieuwe positionering van zorgverzekeraar Jaaah een campagne gericht op ‘mensen die midden in het leven staan en er alles uit willen halen’.
Gezondheid en een goede balans zijn voorwaarden om dat actieve leven te kunnen leiden. Met de blik op gezondheid in plaats van zorg wil Jaaah een positief geluid in de markt laten horen. ‘Niet alleen met de campagne stralen we die positiviteit uit, ook met ons kwalitatieve aanbod en onze diensten op het gebied van fysio en mentale gezondheid sluiten we aan bij een actieve levenstijl. Met Werkfit bieden we dat ook binnen de werkgeverscollectieven aan’, aldus Nicolet Annema, senior campagnemarketeer ONVZ & Jaaah.
Liselotte Vink, gedragswetenschapper bij Open Now: ‘Het product en de campagne zijn gemaakt voor en met de doelgroep. Hierbij anticiperen we steeds op drijfveren en weerstanden die uit onderzoek en dialoog met de doelgroep naar voren kwamen.’ De muziek is van Bizzey & Kraantje Pappie. Jaaah is een zorgverzekering van ONVZ.
Credits:
Bureau: Open Now
Fotografie/Productiemaatschappij: Jurre Rompa voor rubenpaulruben
Muziek: Ja!-Bizzey via MassiveMusic
Audio: Public Audio
Mediabureau: Merkle
Verantwoordelijk bij Jaaah: Nicolet Annema, Wendy van Wijk en Age-Pieter Kamermans
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
- Nieuwe campagne Grand’Italia viert Italië thuis
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin innovatie vanzelfsprekend is’
Laatste Nieuws
- Den Bosch lanceert vervolg op ‘Kom... 11-07-2025
- Wereldwijde herpositionering... 11-07-2025
- [column] De enige merkwaarde die er... 10-07-2025
- Cortina viert eigenheid met nieuwe... 09-07-2025
- Mad Mojo wil merken van binnenuit... 09-07-2025
- Artis beleef je van zonsopgang tot... 09-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers