Zorgverzekeraar Jaaah zoomt in op jonge, actieve doelgroep
- Bureaus
- 16 nov 2022 @ 09:41
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 16 nov 2022 @ 09:41
- Michiel van Zaane
Bureau Open Now ontwikkelde op basis van de nieuwe positionering van zorgverzekeraar Jaaah een campagne gericht op ‘mensen die midden in het leven staan en er alles uit willen halen’.
Gezondheid en een goede balans zijn voorwaarden om dat actieve leven te kunnen leiden. Met de blik op gezondheid in plaats van zorg wil Jaaah een positief geluid in de markt laten horen. ‘Niet alleen met de campagne stralen we die positiviteit uit, ook met ons kwalitatieve aanbod en onze diensten op het gebied van fysio en mentale gezondheid sluiten we aan bij een actieve levenstijl. Met Werkfit bieden we dat ook binnen de werkgeverscollectieven aan’, aldus Nicolet Annema, senior campagnemarketeer ONVZ & Jaaah.
Liselotte Vink, gedragswetenschapper bij Open Now: ‘Het product en de campagne zijn gemaakt voor en met de doelgroep. Hierbij anticiperen we steeds op drijfveren en weerstanden die uit onderzoek en dialoog met de doelgroep naar voren kwamen.’ De muziek is van Bizzey & Kraantje Pappie. Jaaah is een zorgverzekering van ONVZ.
Credits:
Bureau: Open Now
Fotografie/Productiemaatschappij: Jurre Rompa voor rubenpaulruben
Muziek: Ja!-Bizzey via MassiveMusic
Audio: Public Audio
Mediabureau: Merkle
Verantwoordelijk bij Jaaah: Nicolet Annema, Wendy van Wijk en Age-Pieter Kamermans
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- MediaMarkt blaast iconische pay-off nieuw leven in
- Hornbach start najaarscampagne 'Geen project zonder tegenslag'
- 'Dan is er Menzis' verbeeldt nieuwe missie: kiezen voor de mens
- Voedingscentrum gaat ‘eetdrammen’ tegen
- Gouden Zaag 2025; kandidaten gezocht
- Nationale Opera & Ballet lanceert ‘Ervaar Grootser’
Laatste Nieuws
- Leer emoties herkennen als... 17-10-2025
- Bruna test AI-commercial en... 16-10-2025
- Souf en Hugo van de Vriendenloterij... 16-10-2025
- Sofi: social-first bureau voor... 15-10-2025
- ‘Samen’ krijgt nieuwe lading tijdens... 14-10-2025
- Initiative en Yune winnen... 14-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes