Nieuwe campagne 'Share the Luve' van Lu door De Vloer
- Bureaus
- 31 jan 2023 @ 10:48
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - FoodCampagnes
- 31 jan 2023 @ 10:48
- Nanny Kuilboer
In de nieuwe 'Share the Luve-campagne van koekjesmerk Lu, door het Antwerpse reclamebureau De Vloer, staat die ene speciale persoon centraal, die je het eerste koekje nog meer gunt dan jezelf.
Lucas Gijs van De Vloer: ‘Voor deze campagne zochten we samen met het team van Lu naar de essentie van het product en welke rol een koekje kan spelen in ons leven? Het eerste koekje van het pak is meest bijzondere koekje, want het is het koekje waar je het meest naar verlangt. Maar in plaats van dat eerste koekje zèlf op te eten, kiezen we ervoor het aan iemand anders te geven. In een aantal product-focused TVC’s geven we het eerste koekje aan een topcollega of je kleine bolleboos die ijverig aan het blokken is.’
De eerste Bastogne
De eerste Pim’s
Credits
Client: Mondelez International
Client contact: Nathalie Brugel, Rhandy Biemans, Amber de Vries, Danae Hünneman, Sofie Couck
Agency: De Vloer
Account Team: Nathalie Rahbani, Lucas Gijs
Creative Director: Johan Roelandt, Geert Verdonck
Creatie: Robin Van de Ryck, Henri Verhaegen
Design: Tuan Phan, Tom De Vriendt
Production: Make
Film Production: Studio Wauters
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Volkswagen en TeamNL lanceren campagne ‘Hey, is dat niet?!’
- Centraal Beheer start campagne om bewustzijn over pensioen te...
- Wegenwacht richt pijlen op jongere doelgroep
- VGZ zet met nieuwe campagne aan tot denken
- Nieuwe merkcampagne BPD: luisteren bouwt buurten
- Closed on Monday kiest Sheltersuit na pitchtraject
Laatste Nieuws
- ANWB Private Lease en Marktplaats... 21-11-2025
- Van Geloven kiest Joe Public als... 21-11-2025
- OK Creative Agency lanceert... 21-11-2025
- Herpositionering versterkt rol WTC... 21-11-2025
- The Social Hub kiest voor UM20-11-2025
- FMI rebrandt naar Sour Supplier19-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

