Nieuwe campagne 'Share the Luve' van Lu door De Vloer
- Bureaus
- 31 jan 2023 @ 10:48
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - FoodCampagnes
- 31 jan 2023 @ 10:48
- Nanny Kuilboer
In de nieuwe 'Share the Luve-campagne van koekjesmerk Lu, door het Antwerpse reclamebureau De Vloer, staat die ene speciale persoon centraal, die je het eerste koekje nog meer gunt dan jezelf.
Lucas Gijs van De Vloer: ‘Voor deze campagne zochten we samen met het team van Lu naar de essentie van het product en welke rol een koekje kan spelen in ons leven? Het eerste koekje van het pak is meest bijzondere koekje, want het is het koekje waar je het meest naar verlangt. Maar in plaats van dat eerste koekje zèlf op te eten, kiezen we ervoor het aan iemand anders te geven. In een aantal product-focused TVC’s geven we het eerste koekje aan een topcollega of je kleine bolleboos die ijverig aan het blokken is.’
De eerste Bastogne
De eerste Pim’s
Credits
Client: Mondelez International
Client contact: Nathalie Brugel, Rhandy Biemans, Amber de Vries, Danae Hünneman, Sofie Couck
Agency: De Vloer
Account Team: Nathalie Rahbani, Lucas Gijs
Creative Director: Johan Roelandt, Geert Verdonck
Creatie: Robin Van de Ryck, Henri Verhaegen
Design: Tuan Phan, Tom De Vriendt
Production: Make
Film Production: Studio Wauters
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin innovatie vanzelfsprekend is’
- Kruidvat kiest Ace voor social mediastrategie
Laatste Nieuws
- 'We zetten grote stappen in onze... 14-07-2025
- Fems On Fire doorbreekt stilte rond... 14-07-2025
- Breaker bevrijdt GIF-helden met... 14-07-2025
- Den Bosch lanceert vervolg op ‘Kom... 11-07-2025
- Wereldwijde herpositionering... 11-07-2025
- [column] De enige merkwaarde die er... 10-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers