Nieuwe campagne 'Share the Luve' van Lu door De Vloer

Nieuwe campagne 'Share the Luve' van Lu door De Vloer
  • Bureaus
  • 31 jan 2023 @ 10:48
  • Link
  • Nanny Kuilboer
    Nanny Kuilboer

    redactie MarketingTribune
    BBP Media - MarketingTribune
  • FoodCampagnes

In de nieuwe 'Share the Luve-campagne van koekjesmerk Lu, door het Antwerpse reclamebureau De Vloer, staat die ene speciale persoon centraal, die je het eerste koekje nog meer gunt dan jezelf.

Lucas Gijs van De Vloer: ‘Voor deze campagne zochten we samen met het team van Lu naar de essentie van het product en welke rol een koekje kan spelen in ons leven? Het eerste koekje van het pak is meest bijzondere koekje, want het is het koekje waar je het meest naar verlangt. Maar in plaats van dat eerste koekje zèlf op te eten, kiezen we ervoor het aan iemand anders te geven. In een aantal product-focused TVC’s geven we het eerste koekje aan een topcollega of je kleine bolleboos die ijverig aan het blokken is.’
De eerste Bastogne
De eerste Pim’s

Credits
Client: Mondelez International
Client contact: Nathalie Brugel, Rhandy Biemans, Amber de Vries, Danae Hünneman, Sofie Couck
Agency: De Vloer
Account Team: Nathalie Rahbani, Lucas Gijs
Creative Director: Johan Roelandt, Geert Verdonck
Creatie: Robin Van de Ryck, Henri Verhaegen
Design: Tuan Phan, Tom De Vriendt
Production: Make
Film Production: Studio Wauters

Nanny Kuilboer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken