SAN Jaarboek 2023: Liefde voor je merk
- Bureaus
- 1 mrt 2024 @ 11:35
- Link
- 
  
 Sjaak Hoogkamer
 redacteur
 MarketingTribune
- Geen tag
- 1 mrt 2024 @ 11:35
- Sjaak Hoogkamer
Deze week overhandigde SAN voorzitter Marieke Jansen Rentmeester het eerste exemplaar van het SAN Jaarboek 2023 aan de directeur en voormalig directeur van swocc, Lotte Willemsen en Guda van Noort.
‘In een wereld waarin verharding, polarisatie, conflict en onbegrip de norm lijken te worden, kunnen we als merkmakers als geen ander een ander geluid laten horen, mensen meenemen in een ander gevoel; van verbinding, genegenheid, respect en liefde.
Daarom heeft het SAN bestuur dit jaar gekozen voor de SAN Jaarboek titel Liefde…. voor je merk,’ aldus Marieke Jansen Rentmeester, voorzitter SAN.
In reactie op het thema van het SAN Jaarboek 2023 nam Willemsen de aanwezigen en kijkers mee in haar “Liefde voor het merk” door het voordragen van een liefdesbrief aan het merk, een betoog dat perfect aansloot bij de titel van het SAN Jaarboek 2023. De uitzending en haar bijdrage is terug te zien op www.sanaccent.nl
Jeroen van den Brink, directeur SAN: ‘Het is mooi om te zien dat dit thema breed omarmd wordt in deze 35e jaargang van ons boek. Met een mooi hoofdinterview met Lotte en Guda, die hier ook vanuit een wetenschappelijke achtergrond op reflecteren en natuurlijk de “love quotes” van onze juryvoorzitters.’
In het SAN Jaarboek 2023 is het beste werk van Nederland op marcom gebied uit het jaar 2023 opgenomen. Dit jaar zijn er 285 campagnes ingestuurd met een verdeling over de 12 categorieën waarvoor ingezonden kon worden.
De SAN juryleden gebruiken het SAN Jaarboek 2023 ter voorbereiding op de juryrondes, waarvan de eerste ronde start op 12 maart a.s. De genomineerde cases staan vanaf 19 maart a.s. op de SAN website: www.sanaccent.nl
- 
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone verlengt levensduur smartphones met gratis...
- Kruidvat houdt het nuchter met nieuwe gezondheidscampagne
- [column] De toekomst van strategie
- Jumbo blaast nieuwe ‘Prijzenstorm’-campagne af
- Huisdieren geven levensles in nieuwe Purina-campagne
- Tatoma start Agency Circle: AI als structurele groeimotor voor...
Laatste Nieuws
- DJI werft vakmensen met... 30-10-2025
- Elanco kiest Initiative voor... 30-10-2025
- 113 Zelfmoordpreventie start... 28-10-2025
- Tatoma start Agency Circle: AI als... 27-10-2025
- Vodafone verlengt levensduur... 24-10-2025
- Huisdieren geven levensles in nieuwe... 23-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025




