SAN Jaarboek 2023: Liefde voor je merk
- Bureaus
- 1 mrt 2024 @ 11:35
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 1 mrt 2024 @ 11:35
- Sjaak Hoogkamer
Deze week overhandigde SAN voorzitter Marieke Jansen Rentmeester het eerste exemplaar van het SAN Jaarboek 2023 aan de directeur en voormalig directeur van swocc, Lotte Willemsen en Guda van Noort.
‘In een wereld waarin verharding, polarisatie, conflict en onbegrip de norm lijken te worden, kunnen we als merkmakers als geen ander een ander geluid laten horen, mensen meenemen in een ander gevoel; van verbinding, genegenheid, respect en liefde.
Daarom heeft het SAN bestuur dit jaar gekozen voor de SAN Jaarboek titel Liefde…. voor je merk,’ aldus Marieke Jansen Rentmeester, voorzitter SAN.
In reactie op het thema van het SAN Jaarboek 2023 nam Willemsen de aanwezigen en kijkers mee in haar “Liefde voor het merk” door het voordragen van een liefdesbrief aan het merk, een betoog dat perfect aansloot bij de titel van het SAN Jaarboek 2023. De uitzending en haar bijdrage is terug te zien op www.sanaccent.nl
Jeroen van den Brink, directeur SAN: ‘Het is mooi om te zien dat dit thema breed omarmd wordt in deze 35e jaargang van ons boek. Met een mooi hoofdinterview met Lotte en Guda, die hier ook vanuit een wetenschappelijke achtergrond op reflecteren en natuurlijk de “love quotes” van onze juryvoorzitters.’
In het SAN Jaarboek 2023 is het beste werk van Nederland op marcom gebied uit het jaar 2023 opgenomen. Dit jaar zijn er 285 campagnes ingestuurd met een verdeling over de 12 categorieën waarvoor ingezonden kon worden.
De SAN juryleden gebruiken het SAN Jaarboek 2023 ter voorbereiding op de juryrondes, waarvan de eerste ronde start op 12 maart a.s. De genomineerde cases staan vanaf 19 maart a.s. op de SAN website: www.sanaccent.nl
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Hornbach lanceert najaarscampagne 'Luister naar je handen'
- RTL maakt overstap naar Dentsu
- ABN Amro illustreert in nieuwe campagne gekte op de huizenmarkt
- Techonomy sluit zich aan bij The Relevance Group
- Bouwbedrijf Heijmans lanceert nieuwe merkcampagne 'Het kan...
- Defensie lanceert nieuwe campagne 'Dienjaar'
Laatste Nieuws
- Selmore en DotControl winnen pitch... 10-10-2024
- Campagne Greenflag tegen digitale... 10-10-2024
- Topfotograaf Robin de Puy tekent bij... 09-10-2024
- Claire Daemen over Adnight 2024:... 09-10-2024
- Gemeente Den Haag lanceert... 09-10-2024
- Nieuwe campagne Zalando speelt in op... 09-10-2024
MarketingTribune Events
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing