TEDxAmsterdamWomen viert lustrumjaar met indrukwekkende line-up

TEDxAmsterdamWomen viert lustrumjaar met indrukwekkende line-up
  • Content
  • 14 apr 2015 @ 12:00
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • Geen tag

Al vijf jaar biedt TEDxAmsterdamWomen een podium aan inspirerende en succesvolle vrouwen. In dit lustrumjaar betreden - op vrijdag 29 mei 2015 - 16 (inter-)nationale sprekers het podium in het Okura Hotel te Amsterdam. De organisatie onthult nu de eerste vijf sprekers: Lucia de Berk, Steve McCurry, Marlou van Rhijn, Wassila Hachchi en Arita Baaijens. Zij vertegenwoordigen als het thema dat dit jaar centraal staat: ‘Here we are. To explore, to empower to excel’. Aanmelden voor het event is mogelijk via www.tedxamsterdamwomen.nl.

Thema: ‘Here we are. To explore, to empower to excel’
Het zijn spannende tijden. Een tijd waarin we ontdekken, creëren en elkaar aanzetten om te excelleren. Een tijd met meer mogelijkheden dan ooit tevoren. Iedereen heeft het vermogen om de werkelijkheid te ontdekken en te vormen. Met het samenstellen van een indrukwekkende line-up laat de organisatie van TEDxAmsterdamWomen haar 500 gasten een stap terug nemen om met hernieuwde blik naar de werkelijkheid te kunnen kijken.

Programma
De organisatie is trots op het programma, dat geleid zal worden door dagvoorzitter Sylvana Simons. Zo zal de Haagse verpleegkundige Lucia de Berk, die 2.302 dagen onschuldig achter de tralies zat, haar verhaal presenteren. De bezoekers raken ongetwijfeld geïnspireerd door het doorzettingsvermogen van paralympisch Europees- en wereldrecord houder Marlou van Rhijn. De Amerikaanse fotojournalist Steve McCurry, wereldberoemd geworden door zijn foto van het Afghaanse meisje op de cover van National Geographic in 1985, betreedt ook het podium. De overige elf sprekers zullen in de aankomende weken op de website, Facebook en via het Twitter-account (@TEDxAmsWomen) bekend worden gemaakt.

Belangstelling
Inmiddels hebben ruim 800 professionals zich aangemeld om kans te maken op een toegangsbewijs. Binnenkort start de organisatie met het selectieproces. Dames (en heren) die nog kans willen maken op een uitnodiging melden zich aan via www.tedxamsterdamwomen.nl. Journalisten die 29 mei aanwezig willen zijn op TEDxAmsterdamWomen kunnen hun verzoek indienen via tedxamswomen.pr@gmail.com.

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken