ItsaRep aan de slag voor Toucan Toco

ItsaRep aan de slag voor Toucan Toco
  • Content
  • 5 sep 2018 @ 16:28
  • 14825 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • ContentBig dataPR

Toucan Toco, een Franse start-up gespecialiseerd in data storytelling, heeft ItsaRep gekozen als PR-bureau in Nederland. De activiteiten van het bureau uit Gorinchem richten zich op het opbouwen van de reputatie en naamsbekendheid van de start-up.

Naast het beheren van mediarelaties adviseert ItsaRep over content en het inzetten van evenementen op de Nederlandse markt.

Kevin Duchier, PR-manager bij Toucan Toco, laat weten: 'We zochten een proactieve PR-partner met ervaring in de IT-sector die ons kan helpen bij het opbouwen van onze reputatie en mediarelaties. Het bureau past perfect bij onze informele bedrijfscultuur waar het gezamenlijk behalen van goede resultaten hand in hand gaan met plezier.'

Toucan Toco is opgericht in 2014 en telt zestig medewerkers. De software voor data storytelling wordt door klanten als JCDecaux, Total en Moët Hennessy gebruikt om data op een gebruiksvriendelijke manier te visualiseren. Het uitbreiden van de activiteiten naar Nederland moet bijdragen aan het doel van het bedrijf om data toegankelijk te maken voor meer professionals en niet alleen analisten en data scientists.

Chantal Schepers, managing partner bij ItsaRep, heeft zin in de samenwerking met Toucan Too: 'Het is een verfrissend en jong bedrijf met veel ambitie en daadkracht dat in relatief korte tijd een indrukwekkend klantportfolio heeft opgebouwd.'

 


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken