ItsaRep aan de slag voor Toucan Toco
- Content
- 5 sep 2018 @ 16:28
- Link
-
Redactie Contentmarketing
Redactie
MarketingTribune - ContentBig dataPR
- 5 sep 2018 @ 16:28
- Redactie Contentmarketing
Toucan Toco, een Franse start-up gespecialiseerd in data storytelling, heeft ItsaRep gekozen als PR-bureau in Nederland. De activiteiten van het bureau uit Gorinchem richten zich op het opbouwen van de reputatie en naamsbekendheid van de start-up.
Naast het beheren van mediarelaties adviseert ItsaRep over content en het inzetten van evenementen op de Nederlandse markt.
Kevin Duchier, PR-manager bij Toucan Toco, laat weten: 'We zochten een proactieve PR-partner met ervaring in de IT-sector die ons kan helpen bij het opbouwen van onze reputatie en mediarelaties. Het bureau past perfect bij onze informele bedrijfscultuur waar het gezamenlijk behalen van goede resultaten hand in hand gaan met plezier.'
Toucan Toco is opgericht in 2014 en telt zestig medewerkers. De software voor data storytelling wordt door klanten als JCDecaux, Total en Moët Hennessy gebruikt om data op een gebruiksvriendelijke manier te visualiseren. Het uitbreiden van de activiteiten naar Nederland moet bijdragen aan het doel van het bedrijf om data toegankelijk te maken voor meer professionals en niet alleen analisten en data scientists.
Chantal Schepers, managing partner bij ItsaRep, heeft zin in de samenwerking met Toucan Too: 'Het is een verfrissend en jong bedrijf met veel ambitie en daadkracht dat in relatief korte tijd een indrukwekkend klantportfolio heeft opgebouwd.'
-
Redactie Contentmarketing
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/content/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Buut bank gelanceerd: grip op geld met Gen Z-content
- GPCM2025: 'Contentmarketing is geen losse actie, maar een...
- [GPCM2025] 'De prijs was een enorme bevestiging voor Knorr en...
- ‘Nee betekent nee’: nieuwe campagne tegen grensoverschrijdend...
- GPCM2025: 'Campagnes moeten naadloos bewegen tussen...
- Kinderen ontwerpen feestdagenkaarten voor Kinderpostzegels
Laatste Nieuws
- Thuisarts start campagne tegen... 15-09-2025
- Soilmates lanceert 'Ugly Gems Guide'15-09-2025
- FME en We Agency lanceren... 11-09-2025
- [GPCM2025] 'De prijs was een enorme... 10-09-2025
- Univé zet kindertekeningen in voor... 10-09-2025
- Kinderen ontwerpen feestdagenkaarten... 09-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes